Benelli 752S to uniwersalny naked, który przyciąga klientelę dynamicznym, dwucylindrowym silnikiem, stylową kratownicową ramą i znakomitym stosunkiem ceny do jakości. Ogólnoświatowe zawirowania związane z niedawną pandemią sprawiły, że model ten przez rok nie był dostępny w polskich salonach Benelli, ale to już na szczęście przeszłość!
Na skróty:
Początek sezonu motocyklowego już za rogiem, a my mamy wspaniałą wiadomość dla wszystkich tych, którzy czekali na powrót do sprzedaży modelu 752S. Już za kilka dni do salonów dealerskich ponownie trafi najmocniejszy i najbardziej zaawansowany naked Benelli, elektryzujący wszystkich miłośników dynamicznych i zwinnych pojazdów szosowych z dużą dzielnością miejską.
Elastyczny, instynktowny
Niepowtarzalny charakter motocykla doceniło szerokie grono użytkowników na całym świecie. Przyjemnie brzmiący i bezwibracyjny motor tego rasowego nakeda jest zamknięty w charakterystycznej kratownicowej ramie. Za utrzymanie go w ryzach odpowiedzialne są najlepsze, markowe komponenty: czterotłoczkowe zaciski hamulcowe Brembo i zawieszenie upside-down od Marzocchi. Wszystko to utrzymane w smakowitej kolorystyce i włoskiej stylistyce, z takimi dodatkami jak wyświetlacz TFT i oświetlenie LED, system B-Box współpracujący z aplikacją mobilną Benelli, który miedzy innymi pozwala zdalnie określić położenie motocykla na mapie, stanie baterii, czy odbierać alerty o niepowołanym ruchu pojazdu. Więcej informacji o Benelli 752 S znajdziecie na stronach firmy Motor-Land, oficjalnego importera Benelli w Polsce oraz stronach producenta. Już teraz odwiedź nasze salony, dowiedz się na temat atrakcyjnych warunków finansowych, przysiądź się do motocykla i umów na jazdę testową.
Dane techniczne:
Silnik
Typ: dwucylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 754 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka: 88 mm x 62 mm
Stopień sprężania: 11,5:1
Moc maksymalna: 56 kW (76 KM) przy 8500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 67 Nm przy 6500 rpm
Smarowanie: mokra miska olejowa
Zasilanie: wtrysk paliwa, dwie przepustnice, gardziele 43 mm
Układ wydechowy: z katalizatorem, norma Euro 5
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Przeniesienie napędu: łańcuch
Zapłon: elektroniczny, ECU – DELPHITM MT05.3
Rozruch: elektryczny
Podwozie
Rama: kratownicowa, stalowa
Zawieszenie przednie: upside-down 50 mm, regulacja tłumienia odbicia, skok 130 mm
Zawieszenie tył: centrany element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego, skok amortyzatora 60 mm / tylnego koła 136 mm
Hamulec przedni: ABS, podwójny, tarczowy 320 mm, zaciski czterotłoczkowe, radialne
Hamulec tylny: ABS (Bosch), tarczowy 260 mm, zacisk dwutłoczkowy
Opona przednia: 120/70-ZR17
Opona tylna: 180/55 – ZR17
Wymiary i masy
Rozstaw osi: 1460 mm
Długość: 2130 mm
Wysokość (bez lusterek): 1100 mm
Szerokość (bez lusterek): 810 mm
Wysokość siedzenia: 810 mm
Prześwit: 180 mm
Masa własna (gotowy do jazdy): 228 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 14,5 l (w tym rezerwa 3 l)
Średnie spalanie: 5,0 l / 100 km
Emisja CO2: 135 g/km