fbpx

W 2012 r. Versys doczekał się swojego większego brata. Tym długo oczekiwanym konceptem Kawasaki robi kolejny krok na rynku all-road.

Jako długo oczekiwany, większy brat KLE 650, nowy Versys 1000 został zaprojektowany tak, by dostarczać jak najwięcej frajdy z każdego wypadu za miasto. Niezależnie od tego czy jedziesz sam, czy z „plecakiem”; czy wybierasz się na drugi koniec miasta czy świata,  kombinacja 4-cylindrowej, elastycznej rzędówki i zwinnego nadwozia o dynamicznym zawieszeniu, utrzyma stały uśmiech pod kaskiem. Za pomocą Versysa 1000 Kawasaki przenosi ideę jazdy nie tylko ulicznej do klasy motocykli litrowych.

Główne cechy:
– Przednie i tylne zawieszenie przystosowane do długich podróży pozwala cieszyć się także sportową jazdą w różnych warunkach ulicznych- Wyprostowana i bardzo wygodna pozycja jazdy zapewnia dużą kontrolę oraz poczucie pewności w różnych sytuacjach- Sportowe, zwinne prowadzenie, dzięki lekkiej aluminiowej dwururowej ramie-  4-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 1043 ccm doskonale sprawdza się w całym zakresie obrotów- Regulowana owiewka- Funkcjonalna i mocna owiewka zapewnia ochronę przeciw naporowi powietrza- zbiornik paliwa, o pojemności 21.5 L daje duży zasięg- KTRC (System Kontroli Trakcji Kawasaki)- 3 tryby mocy silnika obejmują szeroki zakres warunków- ABS w standardowym wyposażeniu- Mocna tylna rama zaprojektowana z myślą o ciężkim ładunku- Przełożenia dobrane pod kątem szerokiej gamy warunków jazdy oraz sytuacji na drodze- Koła o średnicy 17 cali – Liczne oryginalne akcesoria

Już niedługo w Świecie Motocykli będziecie mogli przeczytać test tego motocykla.

Źródło: Kawasaki

KOMENTARZE