fbpx

Silnik

Silnik

Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: V2 90°
Rozrząd: dohc, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 996 ccm
Średnica x skok tłoka: 98 X 66 mm
Stopień sprężania: 9,4:1
Moc maksymalna: 81 KW (110 KM) przy 9000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 96 NM przy 7000 obr/min
Zasilanie: 2 gaźniki 48 mm
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Alternator: 280 W
Akumulator: 12 V 10 Ah
Zapłon: bezstykowy, tranzystorowy

Przeniesienie napędu

Silnik – skrzynia biegów: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: sześciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuchem rolkowym typu o-ring

Podwozie

Rama: grzbietowa, boczna, ze stopów lekkich, silnik jako element nośny
Zawieszenie przednie: teleskopowe, 41 mm, skok 109 mm
Zawieszenie tylne: wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym, skok 126 mm
Hamulec przedni: tarczowy, podwójny, 296 mm, zaciski stałe, czterotłoczkowe
Hamulec tylny: tarczowy, 220 mm, zacisk pływający, jednotłoczkowy

Opony przód/tył: 120/70 ZR 17 / 180/55 ZR 17

Wymiary i masy

Wysokość siedzenia: 820 mm
Rozstaw osi: 1430 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 65°
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 206 KG
Zbiornik paliwa: 16 l

Osiągi

Prędkość maksymalna: 235 km/h

Średnie zużycie paliwa: 6,9 L/100 km

Przyśpieszenia: 0-100 km/h 3,1 s; 60-140 km/h, (6. BIEG) 9,4 s

Dane obsługowe

Przegląd techniczny: co 6000 km
Wymiana oleju: co 12 000 km
Olej silnikowy: 10 W 40 (3,9 L)
Olej teleskopowy: 0,448 l w goleni widelca
Luz zaworowy przy zimnym silniku: zawory ssące 0,16 mm, zawory wydechowe 0,31 mm
Świece zapłonowe: DPR 9 EVX-9
Odstęp elektrod świec zapłonowych: 0,8-0,9 mm
Ciśnienie w ogumieniu: z przodu 2,5 bar, z tyłu 2,9 bar
KOMENTARZE