fbpx

RX 600 to pełnoprawny motocykl turystyczny, który otwiera zupełnie nowy rozdział w historii marki Junak. Wyznacza nowy kierunek – większy, mocniejszy, bardziej wszechstronny niż jego poprzednik, RX-401. Jest gotowy na każde wyzwanie – od miejskich przelotów, przez ekspresówki, aż po szutry i bezdroża.

Adventure, który nie udaje

Już na pierwszy rzut oka widać, że Junak RX 600 nie został stworzony do stania pod kawiarnią. Agresywna stylistyka, masywny zbiornik paliwa, rozbudowane gmole i fabryczna osłona silnika sygnalizują jasno: ten motocykl został zaprojektowany z myślą o wyprawach.

Na szprychowych, bezdętkowych kołach (19” z przodu i 17” z tyłu) oraz z prześwitem 180 mm RX 600 nie zatrzyma się na byle koleinie. Zawieszenie? Przód to widelec upside-down, tył – centralny amortyzator typu monoshock. Taki zestaw gwarantuje nie tylko komfort na długiej trasie, ale i pewność na nierównych nawierzchniach.

Serce, które rwie się do nowych przygód

Serce RX 600 to chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik DOHC o pojemności 550 ccm. Moc 59,2 KM przy 8500 obr./min i moment obrotowy 55 Nm przy 6500 obr./min zapewniają dobrą dynamikę i elastyczność – bez względu na to, czy jedziesz sam, z pasażerem, czy z kompletem kufrów. Prędkość maksymalna sięga 160 km/h, a silnik spełnia normę Euro 5+, zachowując przy tym kulturę pracy, której nie powstydziłyby się większe jednostki.

To jednostka, która pozwala i na spokojne podróżowanie bocznymi drogami, i na bezproblemowe wyprzedzanie na trasie.

Wsparcie w trasie

RX 600 nie zostawia Cię samego – nawet w najdłuższej podróży. Kontrola trakcji (TCS), dwukanałowy ABS i przejrzysty ekran TFT zwiększają bezpieczeństwo i czytelność informacji, niezależnie od warunków pogodowych. Do tego dochodzi pełne oświetlenie LED i czujniki ciśnienia w oponach – bo detale robią różnicę.

Gotowy do drogi

Zbiornik paliwa o pojemności 19,5 litra to duży atut w trasie. RX 600 ma siedzisko na wysokości 820 mm, co oznacza, że będzie wygodny zarówno dla osób średniego, jak i wyższego wzrostu. Ergonomia i dobrze rozłożony środek ciężkości dają pewność prowadzenia niezależnie od obciążenia.

Już w standardzie dostajesz zestaw trzech kufrów – centralny i dwa boczne – co pozwala ruszyć w dalszą podróż bez konieczności dodatkowych inwestycji.

Motocykl dostępny jest w dwóch kolorach: klasycznej czerni i stonowanej grafitowej szarości – obie wersje świetnie podkreślają jego terenowy charakter.

Dla kogo jest RX 600?

Dla tych, którzy chcą więcej. Dla tych, którzy nie chcą iść na kompromisy. Dla tych, którzy cenią funkcjonalność, styl i rozsądny stosunek jakości do ceny – także w segmencie adventure. RX 600 to propozycja dla motocyklistów, którzy szukają niezawodnego partnera na każdą trasę – w mieście, poza nim i daleko dalej.

Cena? 26 899 zł. Za pełnoprawnego adventure’a gotowego do jazdy – od razu.

KOMENTARZE