fbpx

V7 to jeden z najpopularniejszych modeli w gamie Moto Guzzi i nie ma podstaw, by się temu dziwić. Ponad 50 lat historii, ponadczasowa linia, przystępna cena, dobra jakość wykonania i duża frajda z jazdy to cechy, które przyciągają motocyklistów. Włosi nie zamierzają jednak spocząć na laurach i na 2021 rok przygotowali nowe wcielenie modelu V7. Będzie szybsze, lepiej wyposażone i bardziej komfortowe.

Ponad 50 lat po premierze pierwszej generacji modelu V7, Moto Guzzi wprowadza ważne zmiany w jednym z najpopularniejszych motocykli w swojej ofercie. W 2021 do salonów trafią dwie wersje V7: Stone i Special. Pierwszą wyróżnia bardziej sportowy charakter, a druga oddaje hołd klasycznym wartościom. Główną cechą, która łączy oba modele, jest nowa jednostka napędowa o większej pojemności, która oferuje jeszcze lepsze osiągi.

W odsłonie na 2021 rok, w Moto Guzzi V7 zadebiutuje nowa jednostka napędowa zbliżona do tej z modelu V85 TT. Jest to najnowszy i najbardziej zaawansowany silnik, jaki obecnie produkuje się w Mandello. Serce nowego V7 cechuje się lepszymi osiągami i wydajnością, co z pewnością podniesie radość z jazdy i niezawodność jednostki. W 2021 roku otrzymamy 25% więcej mocy (w porównaniu do obecnego modelu V7), co przekłada się na 65 KM przy 6800 obr./min. Również moment obrotowy poszybował w górę – teraz kierowca będzie dysponował aż 73 Nm przy 5000 obr./min, z czego 80% będzie dostępne już przy wartości 3000 obr./min.

W modelu V7 przygotowanym na rok 2021 – oprócz silnika o większej pojemności skokowej – znajdziemy nowe rury wydechowe o masywniejszej budowie, szerszą tylną oponę i solidne zawieszenie Kayaba. Z czysto stylistycznych różnic w oczy najmocniej rzucają się nowe panele boczne i krótszy tylny błotnik. W celu poprawienia komfortu jazdy modernizacje zaszły również w konstrukcji ramy, a także zwiększono skok zawieszenia oraz zamontowano nowe, dwupoziomowe siedzisko i podnóżki kierowcy.

Wersja V7 Stone – na sportowo!

Moto Guzzi V7 Stone to bardziej sportowe wydanie tego modelu. Wzrok przyciągają aluminiowe felgi o nowym wzorze, szersza tylna opona (teraz 150/70) i okrągły wyświetlacz cyfrowy o niewielkich rozmiarach, który podkreśla minimalistyczny charakter V7 w wersji Stone. Nowa jest również przednia lampa zbudowana w oparciu o technologię full-LED, zintegrowana ze światłem do jazdy w dzień (DRL), która wyglądem nawiązuje do modelu V85 TT.

Wyjątkowa wersja V7 Special

Wersja Special to bardziej klasyczne wydanie Moto Guzzi V7. Zachowała swój elegancki i oldschoolowy charakter, który podkreślają np. analogowy zestaw wskaźników i szprychowe felgi.

Główne cechy nowego Moto Guzzi V7

  • Nowa jednostka napędowa o większej pojemności, generująca więcej mocy i momentu obrotowego
  • Moc 65 KM przy 6800 obr./min i moment obrotowy 73 Nm przy 5000 obr./min
  • Masywniejszy układ wydechowy
  • Zawieszenie Kayaba o większym skoku
  • Dostępna wersja o obniżonej mocy dla posiadaczy prawa jazdy kat. A2
  • Trzy wersje kolorystyczne z satynowym wykończeniem: Nero Ruvido (czarny), Azzuro Ghiaccio (jasnoniebieski) i Arancione Rame (pomarańczowy)
  • Dwie dodatkowe wersje kolorystyczne dla wersji Special: Blu Formale (niebieski) i Grigo Casual (szary)
KOMENTARZE