Skuter SH Mode 125 to nowość przygotowana na na 2014 rok: stylowy, wygodny i poręczny, miejski pojazd.
Od 1984 roku, kiedy pojawił się pierwszy model serii SH, stała się ona trwałym elementem codziennego życia Europejczyków. Wprowadzony w 2001 roku pierwszy SH 125, z czterosuwowym silnikiem, odniósł sukces dzięki znakomitemu połączeniu dynamiki, oszczędności i stabilności. W 2005 roku wprowadzono wtrysk paliwa, a z początkiem tego roku zadebiutowała nowa generacja skutera, z nową ramą, jeszcze wydajniejszym silnikiem i schowkiem mieszczącym pełny kask. W pierwszej połowie tego roku zdobyła pozycję najlepiej sprzedawanego w Europie skutera klasy 125.
W ofercie na 2014 rok ma się teraz znaleźć wersja Mode, która łączy unikalny, modny styl, funkcjonalność (dzięki licznym schowkom, z których ten pod kanapą jest zamykany kluczykiem w stacyjce), bezpieczeństwo (dzięki standardowemu, zintegrowanemu systemowi hamulcowemu CBS), wygodę (dopracowano położenie podstawki centralnej, boczna w standardzie) i niskie koszty użytkowania. Silnik (o mocy ok. 11 KM przy 8500 obr./min i momencie wynoszącym 12 Nm przy 5000 obr./min) został tak skonfigurowany, by był przyjazny dla użytkowników o różnym doświadczeniu i zróżnicowanych preferencjach. Dzięki funkcji Idling Stop (wyłączającej silnik po trzysekundowym zatrzymaniu pojazdu i uruchamiającej go na każdy ruch manetki gazu) spalanie wynosi ok. 2 l/100 km, a zasięg na 5,5-litrowym baku – do 275 km. Funkcja ta jest realizowana przez dwufunkcyjny starter-alternator, umieszczony bezpośrednio na końcu wału silnika oraz dzięki systemowi ustawiającemu tłok przy zatrzymaniu silnika w pozycji przed suwem ssania.
Przy wysokości kierownicy wynoszącej 990 mm i siodła tylko 765 mm, pozycja kierowcy jest naturalna, wyprostowana, zrelaksowana. Zapewnia też dobrą widoczność. Tylne zawieszenie ma 5-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. Kompaktowe rozmiary (1930 x 665 x 1105, z rozstawem osi 1305 mm) i masa 116 kg sprawiają, że SH Mode jest zwrotnym, przyjaznym użytkownikowi, miejskim pojazdem.