Silnik Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą Układ: V2 90° Rozrząd: dohc, 4 zawory na cylinder Pojemność skokowa: 996 ccm Średnica x skok tłoka: 98 X 66 mm Stopień sprężania: 9,4:1 Moc maksymalna: 81 KW (110 KM) przy 9000 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 96 NM przy 7000 obr/min Zasilanie: 2 gaźniki 48 mm Smarowanie: z mokrą miską […]
Silnik
Typ: | czterosuwowy, chłodzony cieczą |
Układ: | V2 90° |
Rozrząd: | dohc, 4 zawory na cylinder |
Pojemność skokowa: | 996 ccm |
Średnica x skok tłoka: | 98 X 66 mm |
Stopień sprężania: | 9,4:1 |
Moc maksymalna: | 81 KW (110 KM) przy 9000 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy: | 96 NM przy 7000 obr/min |
Zasilanie: | 2 gaźniki 48 mm |
Smarowanie: | z mokrą miską olejową |
Rozruch: | elektryczny |
Alternator: | 280 W |
Akumulator: | 12 V 10 Ah |
Zapłon: | bezstykowy, tranzystorowy |
Przeniesienie napędu
Silnik – skrzynia biegów: | koła zębate |
Sprzęgło: | wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów: | sześciostopniowa |
Napęd tylnego koła: | łańcuchem rolkowym typu o-ring |
Podwozie
Rama: | grzbietowa, boczna, ze stopów lekkich, silnik jako element nośny |
Zawieszenie przednie: | teleskopowe, 41 mm, skok 109 mm |
Zawieszenie tylne: | wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym, skok 126 mm |
Hamulec przedni: | tarczowy, podwójny, 296 mm, zaciski stałe, czterotłoczkowe |
Hamulec tylny: | tarczowy, 220 mm, zacisk pływający, jednotłoczkowy |
Opony przód/tył: 120/70 ZR 17 / 180/55 ZR 17
Wymiary i masy
Wysokość siedzenia: | 820 mm |
Rozstaw osi: | 1430 mm |
Kąt pochylenia główki ramy: | 65° |
Masa pojazdu gotowego do jazdy: | 206 KG |
Zbiornik paliwa: | 16 l |
Osiągi
Prędkość maksymalna: | 235 km/h |
Średnie zużycie paliwa: 6,9 L/100 km
Przyśpieszenia: 0-100 km/h 3,1 s; 60-140 km/h, (6. BIEG) 9,4 s
Dane obsługowe
Przegląd techniczny: | co 6000 km |
Wymiana oleju: | co 12 000 km |
Olej silnikowy: | 10 W 40 (3,9 L) |
Olej teleskopowy: | 0,448 l w goleni widelca |
Luz zaworowy przy zimnym silniku: | zawory ssące 0,16 mm, zawory wydechowe 0,31 mm |
Świece zapłonowe: | DPR 9 EVX-9 |
Odstęp elektrod świec zapłonowych: | 0,8-0,9 mm |
Ciśnienie w ogumieniu: | z przodu 2,5 bar, z tyłu 2,9 bar |
KOMENTARZE