fbpx

KTM 990 Super Duke

Silnik

Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą

Układ: dwucylindrowy, widlasty V 75°

Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 999 ccm

Średnica x skok tłoka: 101/62,5 mm

Stopień sprężania: 11,5:1

Moc maks.: 120 KM (88 kW) przy 9000 obr/min

Moment obrotowy: 100 NM przy 7000 obr/min

Zasilanie: wtrysk paliwa Keihin

Smarowanie: z suchą miską olejową

Rozruch: elektryczny

Akumulator: 12V 11,2AH

Zapłon: z mikroprocesorem

Przeniesienie napędu

Sprzęgło: wielotarczowe, mokre

Skrzynia biegów: sześciostopniowa

Napęd tylnego koła: łańcuch x-ring, 5/8X5/16”

Podwozie

Rama: spawana z rur ze stali chromowo-molibdenowej

Zawieszenie przednie: teleskopowe upside-down firmy White Power, 48 mm średnicy, pełna regulacja

Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, amortyzator White Power Monoshock, pełna regulacja

Hamulec przedni: podwójny tarczowy, zaciski czterotłoczkowe Brembo, średnica tarczy 320 mm

Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy jednotłoczkowy Brembo, średnica tarczy 240 mm

Opony przód/ tył: 120/70-17 / 180/55-17

Wymiary i masy

Wysokość siedzenia: 855 mm

Rozstaw osi: 1438 mm

Kąt pochylenia główki ramy: 66,5°

Masa pojazdu w stanie suchym: 184 kg

Zbiornik paliwa: 15 l

Dane eksploatacyjne

Prędkość maksymalna: powyżej 240 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,5 s

Zużycie paliwa: 9,5 l/100 km

Cena:56 000 zł

Importer

T.W. Consulting sp. z o.o.

ul. Zakliki z Mydlnik 16, 30-198 Kraków; tel.: (0-12) 623 26 80, faks: (0-12) 623 26 81; tw@ktm.info, www.ktm.info

KOMENTARZE