Silnik
Silnik
Typ: | czterosuwowy, chłodzony powietrzem |
Układ: | jednocylindrowy |
Rozrząd: | OHC, dwa zawory na cylinder |
Pojemność skokowa: | 123,7 ccm |
Średnica x skok tłoka: | 54/54 mm |
Stopień sprężania: | 10:1 |
Moc maksymalna: | 12,5 KM (9,20 kW) przy 8000 obr/min |
Moment obrotowy: | 11,6 Nm przy 6500 obr/min |
Zasilanie: | gaźnik Mikuni |
Smarowanie: | z mokrą miską olejową |
Rozruch: | elektryczny i nożny |
Akumulator: | 12V |
Przeniesienie napędu
Skrzynia biegów: | pięciostopniowa |
Napęd tylnego koła: | łańcuch |
Podwozie
Rama: | otwarta, spawana z rur stalowych |
Zawieszenie przednie: | teleskopowe |
Zawieszenie tylne: | wahacz stalowy |
Hamulec przedni: | pojedynczy, tarczowy |
Hamulec tylny: | bębnowy |
Opony przód/tył: | 2.75-18/90/90-18 |
Wymiary i masy
Wysokość siedzenia: | 780 mm |
Rozstaw osi: | 1290 mm |
Minimalny prześwit: | 175 mm |
Masa pojazdu w stanie suchym: | 109 kg |
Zbiornik paliwa/rezerwa: | 12/3 l |
Dane eksploatacyjne
Prędkość maksymalna: | 115 km/h |
Zużycie paliwa: | 3 l/100 km |
CENA 9900 zł
Importer: | Mitsui Motor Polska, | ul. Połczyńska 51, 01-336 Warszawa, tel. (0-22) 331 97 99, www.mmp.com.pl |
Pierwsza partia YBR 125 trafi do Polski już w kwietniu.
KOMENTARZE