Silnik
Silnik
Typ: | czterosuwowy, chłodzony cieczą |
Układ: | jednocylindrowy z wałkiem wyrównoważającym |
Rozrząd: | ohc 4 zawory |
Pojemność skokowa: | 510,4 ccm |
Średnica x skok: | 95 x 72 mm |
Stopień sprężania: | 11:1 |
Moc maksymalna: | b.d. |
Zasilanie: | gaźnik Keihin MX FCR 39 |
Rozruch: | elektryczny i nożny |
Zapłon: | Kokusan Digital 4k-3b |
Akumulator: | 12V 4Ah |
Przeniesienie napędu silnik-sprzęgło: | koła zębate |
Sprzęgło: | wielotarczowe mokre sterowane hydraulicznie |
Skrzynia biegów: | 6-biegowa |
Podwozie
Rama: | stalowa, stal CrMo, z odkręcaną tylną częścią |
Zawieszenie przednie: | WP-USD 48 mm |
Skok: | 300 mm |
Zawieszenie tylne: | WP-PDS |
Skok: | 335 mm |
Wahacz: | z lekkich stopów |
Hamulec przedni: | Brembo dwutłoczkowy, tarcza 260 mm |
Hamulec tylny: | Brembo jednotłoczkowy, tarcza 220 mm |
Opony przód/tył: 90/90-21″ Pirelli Scorpion Pro Fim/140/80-18″ Pirelli Scorpion Pro Fim
Zbiornik paliwa: 8,0 l
Wymiary i masy
Rozstaw osi: | 1481 mm +/- 10 mm |
Wysokość siedzenia: | 925 mm |
Prześwit: | 380 mm |
Masa (gotowy do jazdy bez paliwa): | 113,8 kg |
Cena | 36 600 zł |
Importer:
T.W. Consulting sp. z o.o.
30-198 Kraków, ul. Zakliki z Mydlnik 16
tel. (0-12) 623-26-80, faks (0-12) 623-26-81
KOMENTARZE