fbpx

Silnik:

Silnik:

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
Układ: dwucylindrowy, bokser
Rozrząd: hc, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 1170 ccm
Średnica x skok tłoka: 101 x 73 mm
Stopień sprężania: 10:1
Moc maksymalna: 61 KM (45 kW) przy 5000 obr/min
Moment obrotowy: 98 nm przy 3000 obr/min
Zasilanie: wtrysk bosch motronic ma 2,4
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Alternator: 700 W
Akumulator: 12V 19 Ah
Zapłon: z mikroprocesorem

Przeniesienie napędu:

Silnik-sprzęgło: bezpośrednie
Sprzęgło: jednotarczowe, suche
Skrzynia biegów: pięciostopniowa
Napęd tylnego koła: wał kardana

Podwozie:

Rama: szczątkowa, aluminiowa, silnik jako element struktury nośnej
Zawieszenie przednie: telelever, skok 114 mm
Zawieszenie tylne: wahacz jednoramienny paralever, skok 120 mm, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Hamulec przedni: podwójny tarczowy, 305 mm, dwa zaciski czterotłoczkowe ze wspomaganiem
Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy, 285 mm ze wspomaganiem
Opony przód/tył: 150/80-16 / 170/80-15

Wymiary i masy:

Wysokość siedzenia: 790 mm
Rozstaw osi: 1641 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 256 kg
Zbiornik paliwa: 17 l

Dane eksploatacyjne:

Prędkość maksymalna: 175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,4 s
Zużycie paliwa: 5,7 l/100 km
Cena: 60 900 zł
ABS: 4500 zł

Importer:

BMW Polska sp. z o. o.

Al. Armii Ludowej, 00-609 Warszawa

tel.: (0-22) 579 88 00, faks.: (0-22) 579 88 01

www.bmw-motorrad.pl

KOMENTARZE