fbpx

Romet 700, to wbrew nazwie, mały jednoślad, który jednak zachwyca sporymi możliwościami.

Stylistyka skutera to mocny punkt na liście zalet jakimi może poszczycić się ten jednoślad. Sprawniejsi obserwatorzy już na pewno zauważyli do jakiego innego modelu jest podobny, czyli z czego czerpali inspirację projektanci. W każdym razie bryła tego Rometa zdecydowanie może się podobać. Jak dołożymy do tego niewielkie wymiary i żwawy dwusuwowy silnik to model 700 wydaje się idealnym sprzętem dla zaczynających przygodę ze skuterami.

Inną mocną stroną Rometa 700 są jego właściwości trakcyjne. Na ulicy skuter prowadzi się bardzo dobrze. Lawirowanie między samochodami w korku czy jazda po dziurawym asfalcie nie robią na nim wrażenia. Wadą jest jedynie tylny, bębnowy hamulec, który mógłby działać lepiej. Sytuację ratuje jednak tarcza z przodu. Poza tym warto zauważyć, że Romet 700 kosztuje nieco poniżej 3 000 zł, a za taką cenę nie można oczekiwać cudów.

Romet 700 będzie też bardzo dobrym wyborem dla tych użytkowników, którzy w drodze do domu, czy na działkę mają do pokonania jakąś ”sekcję offroadową„. Piach błoto i większe nierówności to nie problem kiedy jeździmy tą maszyną. Skuter ma spory prześwit i tam gdzie inne modele dają za wygraną Romet jedzie dalej. Chcecie zobaczyć Rometa 700 w akcji? Koniecznie obejrzyjcie uważnie test wideo tego modelu przygotowany przez Skuterowo.com.

Więcej o Romecie 700 znajdziecie na Skuterowo.com. Subskrybuj Skuterowo.com na YouTube.

Romet 700 dane techniczne:

wymiary: 1660x680x1070mm

silnik: 1 cylinder 2 suw, chłodzony powietrzem

pojemność: 49,5ccm

prędkość maksymalna: 45km/h

przeniesienie napędu: CVT

moc maksymalna (KM): 4,4 KM

rozruch: elektryczny/nożny

hamulec przód/tył: tarczowy/bębnowy

felgi aluminiowe

KOMENTARZE