Osiągi nowej opony pozwalają kierowcom wykorzystywać możliwości maszyn także na piasku, błocie czy kamienistej nawierzchni. Podczas prób i testów przeprowadzonych na czterech kontynentach opony Michelin Anakee Wild przejechały 40 tys. km przy wahaniu temperatur na poziomie 50°C (od -5°C do +45°C).
Osiągi nowej opony pozwalają kierowcom wykorzystywać możliwości maszyn także na piasku, błocie czy kamienistej nawierzchni. Podczas prób i testów przeprowadzonych na czterech kontynentach opony Michelin Anakee Wild przejechały 40 tys. km przy wahaniu temperatur na poziomie 50°C (od -5°C do +45°C).
Podstawowe cechy opony Michelin Anakee Wild to:
– wysoka trwałość oraz odporność na przegrzanie i przetarcia dzięki nowej mieszance bieżnika oraz jego odpowiedniej głębokości;
– stabilność i komfort podczas prowadzenia na jezdni dzięki konstrukcji radialnej zastosowanej po raz pierwszy w oponach typu „kostka”;
– panowanie nad pojazdem i precyzja prowadzenia na mokrej nawierzchni oraz trakcji podczas jazdy w terenie dzięki innowacyjnej rzeźbie bieżnika.
Technologiczne rozwiązania wykorzystane w bieżnikach opony to:
– mostki między klockami, aby zwiększyć stabilność motocykla w zakrętach na szosie;
– niewielkie rowki na klockach bieżnika, aby ograniczyć gromadzenie się błota i kamieni w oponie;
– zaokrąglone klocki bieżnika na bokach opony umiejscowione tak, by ułatwiać wyjeżdżanie z kolein;
– w oponach na tył klocki bieżnika są w kształcie trapezu dla lepszego prowadzenia i trakcji podczas jazdy w terenie.
Michelin Anakee Wild uzupełnia ofertę opon Michelin do motocykli turystycznych w zależności o sposobu ich użytkowania. Dzięki temu odpowiada na różnorodne potrzeby kierowców:
– Michelin Pilot Road 4 – przeznaczone do jazdy po szosie, rzeźba bieżnika dopasowana do podróżowania w sportowym stylu;
– Michelin Anakee III – przeznaczone do jazdy po szosie z możliwością sporadycznej jazdy off-road;
– Michelin Anakee Wild – opona podwójnego przeznaczenia do jazdy zarówno po szosie, jak i w terenie.
Opona MICHELIN Anakee Wild dostępna jest we wszystkich najbardziej popularnych rozmiarach, również z uwzględnieniem potrzeb kierowców najbardziej popularnego w tej kategorii modelu BMW R 1200 GS.
PRZÓD:
110/80 R 19
120/70 R 19
90/90 – 21
TYŁ:
150/70 R 17
170/60 R 17
130/80 – 17
140/80 – 17