fbpx

– Opony dla skuterów z innowacyjnym bieżnikiem iGT znanym z opony sportowo-turystycznej RoadSmart III – Wprowadzenie nowej technologii: Camber Thrust Tuning (CTT) dla progresywnego i łatwiejszego pokonywania zakrętów. – Pierwsze zastosowanie JLB (eliminuje nakładanie się pasów opasania) w tylnej oponie do skutera. – Yamaha wybrała RoadSmart III SC dla modelu Tmax 530 DX z rocznika 2017

– Opony dla skuterów z innowacyjnym bieżnikiem iGT znanym z opony sportowo-turystycznej RoadSmart III
– Wprowadzenie nowej technologii: Camber Thrust Tuning (CTT) dla progresywnego i łatwiejszego pokonywania zakrętów.
– Pierwsze zastosowanie JLB (eliminuje nakładanie się pasów opasania) w tylnej oponie do skutera.
– Yamaha wybrała RoadSmart III SC dla modelu Tmax 530 DX z rocznika 2017

Najwyższy segment skuterów stał się popularny wśród motocyklistów, którzy poszukują wygodnego pojazdu do codziennego użytkowania, a jednocześnie chcieliby jeździć usportowioną i zwinną maszyną w stylu lekkiego motocykla sportowo-turystycznego. Tego rodzaju wymagania stawiają interesujące wyzwanie projektantom opon. Dlatego Dunlop postanowił połączyć sprawdzone technologie z nowymi rozwiązaniami by sprostać temu trudnemu wyzwaniu.

W rezultacie w RoadSmart III SC zastosowano ten sam wzór bieżnika iGT, co w RoadSmart III. Zapewnia on optymalne usuwanie wody i równomierne zużycie. Technologia (JLB) to kolejna która została przejęta z opony sportowo-turystycznej. Jest to jednocześnie pierwsze w gamie opon do skuterów zastosowanie rozwiązania, które zapewnia stabilny obszar styku z nawierzchnią, ogranicza odkształcenia i nadmierne nagrzewanie opony..

Wprowadzenie nowej technologii: Camber Thrust Tuning (CTT)

W oponie RoadSmart III SC zastosowano nową technologię Dunlop – Camber Thrust Tuning, która umożliwia progresywne i łatwe pokonywanie zakrętów. Kiedy motocykl pochyla się w zakrętach, różnica kąta pochylenia koła między skręcającą oponą przednią, a ustawioną na wprost oponą tylną może utrudniać skręcanie i prowadzenie. O ile zjawisko to może być pożądane w motocyklu sportowym, gdyż zwiększa czułość kierowania podczas jazdy z bardzo dużymi prędkościami, to w przypadku skuterów się nie sprawdza. W rezultacie technologia CTT opracowana przez Dunlop zmniejsza siłę potrzebną do prowadzenia pojazdu. Dunlop dostosował kształt ściany bocznej opony w taki sposób aby zwiększyć łatwość skręcania, co stanowi doskonałą zaletę dla miejskich użytkowników, którzy chcą pokonywać zakręty zwinnie i szybko

RoadSmart III zdobyła już liczne nagrody w niezależnych testach. Magazyn Motorrad* opisał ją jako sportowo-turystyczną oponę, która „jest bardzo dobrze zrównoważona i daje wielką przyjemność z jazdy”, stwierdzając przy tym, że “Dunlop daje poczucie pewności na mokrych nawierzchniach”

Dmitri Talboom, Menedżer Produktu na Europę w Dunlopie jest przekonany, że dzięki poszerzeniu oferty opon o fabryczne wyposażenie wysokiej klasy skuterów, motocykliści przekonają się, że RoadSmart III SC to lider w swoim sektorze: “Łącząc sprawdzone technologie, takie jak bieżnik iGT i opasanie JLB z najnowszym rozwiązaniem Camber Thrust Tuning, jesteśmy pewni, że oferujemy optymalny wybór użytkownikom mocniejszych i usportowionych skuterów producentów takich jak BMW, Kymco, Suzuki, SYM i Yamaha.”

Opona Dunlop RoadSmart III SC cieszy się uznaniem wiodącego producenta motocykli. Yamaha postanowiła wyposażyć model Tmax 530 rocznika 2017 w oponę Dunlop RoadSmart III SC.

Opona RoadSmart III jest dostępna w dwóch rozmiarach przednich (120/70R14 i 120/70R15) oraz dwóch rozmiarach tylnych (160/60R14 i 160/60R15) dla szerokiej grupy skuterów.

KOMENTARZE