Lata produkcji: 1938-40 Silnik
Lata produkcji: | 1938-40 |
Silnik
Typ: | czterosuwowy, górnozaworowy, |
Układ cylindrów: | jednocylindrowy, chłodzony powietrzem |
Pojemność skokowa: | 342 ccm |
Średnica x skok cylindra: | 69×92 mm |
Stopień sprężania: | 1:6 |
Moc maksymalna: | 18 KM przy 5000 obr./min. |
Moc z litra pojemności: | 46,5 KM |
Zasilanie: | gaźnik Amal M 76/444 |
Instalacja elektryczna: | Noris MLZ 6/30/45 |
Przeniesienie napędu
Sprzęgło: | wielotarczowe w kąpieli olejowej |
Skrzynia biegów: | czterobiegowa z dźwignią nożną |
Napęd tylnego koła: | łańcuch rolkowy |
Podwozie
Rama: | rurowa, otwarta |
Zawieszenie przednie: | trapez z elementami sprężystymi i tłumiącymi |
Zawieszenie tylne: | sztywne |
Opony: | 19×3,50 |
Hamulce: | bębnowe |
Wymiary i masy
Długość: | 2160 mm |
Wysokość: | 1000 mm |
Wysokość siedzenia: | 710 mm |
Szerokość: | 780 mm |
Rozstaw osi: | 1390-1415 mm |
Prześwit: | 120 mm |
Zbiornik paliwa: | 14 l |
Masa pojazdu: | 145 kg |
Dane eksploatacyjne:
Zużycie paliwa: | 2,6 l/100 km |
Prędkość maksymalna: | 115-125 km/h |
KOMENTARZE