10 stycznia w Londynie zaprezentowany został nowy Street Triple 765 w trzech odsłonach. Poniżej wideo relacja z wydarzenia, zachęcamy do obejrzenia. Co nowego przygotował dla nas Triumph: Większa moc, osiągi i moment obrotowy niż w poprzedniej generacji. Zupełnie nowy silnik 765cc od słynnego Triumph Daytona. Lżejszy od poprzedniej generacji i ciągle najlżejszy motocykl w swojej klasie. Bardziej […]
10 stycznia w Londynie zaprezentowany został nowy Street Triple 765 w trzech odsłonach. Poniżej wideo relacja z wydarzenia, zachęcamy do obejrzenia.
Co nowego przygotował dla nas Triumph:
Większa moc, osiągi i moment obrotowy niż w poprzedniej generacji. Zupełnie nowy silnik 765cc od słynnego Triumph Daytona.
Lżejszy od poprzedniej generacji i ciągle najlżejszy motocykl w swojej klasie. Bardziej zwinny i wygodniejszy w obsłudze. Zmniejszenie masy motocykla w połączeniu z nową wyższą mocą silnika 765cc zapewnia niesamowity stosunek mocy do masy, dzięki czemu użytkownik może liczyć na prawdziwie wybuchową i zwinną jazdę.
Wyższa specyfikacja poziomu zawieszenia, hamulców i opon.
Ostrzejszy styl i wyższy poziom wykończenia. Bardziej współczesne i agresywne linie. Nowe nadwozie i podwójne siedzisko. Wyższa jakość wykończenia, co widoczne jest chociażby w detalach kolorystycznych wersji premium.
Zupełnie nowy tylny wahacz Gullwing został specjalnie zaprojektowany dla nowej gamy Street Triple zwiększa stabilność przy wyższych prędkościach, co znacznie zwiększa pewność i bezpieczeństwo kierowcy.
Street Triple S: Stworzony do zwinnej, lecz ciągle emocjonującej jazdy codziennej. Triple S dostał nowy wygląd i 113 KM. Co więcej z nowości: dwa tryby jazdy Road i Rain, nowe zegary i wahacz oraz seryjny ABS.
Street Triple R: Złoty środek z 118 KM, sprzężonym pięciocalowym wyświetlaczem, ABS, cztery tryby jazdy: Rain, Road, Sport i Rider, samowyłączające się kierunki.
Street Triple RS: Dopieszczona bestia. Oprócz wyposażenia wersji R dodatkowo otrzymała piąty tryb jazdy Track, pięć dodatkowych koni mechanicznych, funkcje quickshifter, laptimer czy lusterka zamontowane na końcówkach kierownicy. Stylistycznie również bije swoich mniejszych braci chociażby nakładką na siedzenie pasażera, spojlerem pod silnikiem czy ciekawszą kolorystyka i malowaniem.