fbpx

Po debiucie Projektu LiveWire w zeszłym roku, wybrani klienci w Azji, Europie, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych będą mieli okazję przejechać się oraz wyrazić swoją opinię na temat nowego motocykla, pomagając w procesie jego rozwoju. „Projekt LiveWire zmienia dotychczasowy wizerunek motocykli Harley-Davidson” – mówi główny kierownik ds. marketingu Harley-Davidson Mark-Hans Richer. „Pierwszy etap prezentacji Project LiveWire […]

Po debiucie Projektu LiveWire w zeszłym roku, wybrani klienci w Azji, Europie, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych będą mieli okazję przejechać się oraz wyrazić swoją opinię na temat nowego motocykla, pomagając w procesie jego rozwoju.

„Projekt LiveWire zmienia dotychczasowy wizerunek motocykli Harley-Davidson” – mówi główny kierownik ds. marketingu Harley-Davidson Mark-Hans Richer. „Pierwszy etap prezentacji Project LiveWire Experience dostarczył cennych opinii na temat właściwości i wrażeń, jakich motocykliści oczekują od motocykla elektrycznego Harley-Davidson. W tym roku rozszerzamy zakres naszej prezentacji na skalę globalną, aby jeszcze lepiej poznać oczekiwania motocyklistów. Pomoże nam to określić kierunek dalszego rozwoju tej ekscytującej technologii”.

Choć motocykl zbudowany w ramach Projektu LiveWire nie jest dostępny w sprzedaży, ma on na celu poznanie oczekiwań klientów dotyczących motocykla elektrycznego Harley-Davidson. W trakcie imprez Project LiveWire Experience, klienci będą mogli odbyć jazdę próbną, poznać więcej faktów dotyczących tego motocykla i podzielić się wrażeniami. W Projekcie LiveWire będą mogły także uczestniczyć osoby, które na co dzień nie jeżdżą motocyklem – a wszystko dzięki symulatorowi jazdy Jumpstart.

W 2014 roku ponad 15 000 klientów wyraziło swoją opinię na temat Projektu LiveWire, z czego ponad 6800 odbyło jazdę próbną podczas trasy obejmującej 30 przystanków w Stanach Zjednoczonych oraz specjalnej imprezy dla klientów z Ameryki Łacińskiej w Miami. Długoterminowe plany wprowadzenia na rynek motocykla Projektu LiveWire zostaną określone po analizie opinii motocyklistów, którzy odbyli jazdy próbne w ramach prezentacji Project LiveWire Experience.

Program prezentacji w 2015 roku obejmuje wydarzenia w ośmiu krajach na trzech kontynentach:

Jazdy próbne dla mediów i zaproszonych klientów na torze Sepang International Circuit w Malezji

Konkurs dla motocyklistów z całej Europy dający szansę dostania się do grona pierwszych 1000 osób, które będą mogły odbyć jazdę motocyklem w ramach Project LiveWire Experience w jednej z pięciu lokalizacji w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech i Holandii od maja do sierpnia.

Wielka Brytania Sobota, 16 maja – niedziela 17 maja 2015

Francja Sobota, 27 czerwca – niedziela 28 czerwca 2015

Włochy Sobota, 11 lipca – niedziela 12 lipca 2015

Niemcy Sobota 18 lipca – niedziela 19 lipca 2015

Holandia Sobota 8 sierpnia – niedziela 9 sierpnia 2015

Trasa obejmująca 13 przystanków w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie w wybranych punktach dealerskich Harley-Davidson® oraz na imprezach promocyjnych od kwietnia.

„Kierujemy się tym, co jest najważniejsze według naszych klientów”, mówi Richer. „Ponieważ technologia pojazdów elektrycznych szybko się rozwija, chcemy zebrać jak najwięcej opinii motocyklistów podczas prezentacji Project Livewire Experience, aby odnieść sukces w tym sektorze rynku w miarę rozwoju tej technologii”.

Innowacyjne rozwiązania to jeszcze więcej wolności

Projekt LiveWire łączy dziedzictwo stylu firmy z najnowszymi technologiami, tworząc nowatorski, a przy tym charakterystyczny wizerunek motocykla Harley-Davidson. Motocykl zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy, doskonałe przyśpieszenie i wyróżnia się niesamowitym dźwiękiem.

Fani mogą dowiedzieć się więcej o Projekcie LiveWire w witrynie projectlivewire.com. Harley-Davidson zaprasza także osoby zainteresowane możliwościami, jakie niesie przyszłość, do odwiedzenia i śledzenia naszych kanałów społecznościowych na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

KOMENTARZE