fbpx

Firma Motor-Land poszukuje doświadczonego specjalisty ds. public relations, który zadba o spójną i skuteczną komunikację marki z mediami, klientami i społecznością online. Nowa osoba będzie miała realny wpływ na kształtowanie wizerunku jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm w branży moto — zarówno w kanałach społecznościowych, jak i w kontaktach z mediami.

Lubisz rozmawiać i umiesz dobrze słuchać? Dołącz do Motor-Land jako Specjalista/ka ds. PR

Jeśli:

  • Z łatwością nawiązujesz kontakt z ludźmi — także w komentarzach i wiadomościach prywatnych
  • Media – również te społecznościowe to dla Ciebie naturalne środowisko — nie boisz się pisać, odpowiadać, reagować
  • Wierzysz, że dobry wizerunek marki buduje się konsekwentnie i z wyczuciem
  • Potrafisz działać spokojnie i profesjonalnie w sytuacjach kryzysowych (reklamacje, opóźnienia, trudne komentarze)
  • Masz lekkie pióro i potrafisz pisać zarówno oficjalne komunikaty prasowe, jak i luźne posty na Facebooku
  • Nie przeraża Cię kontakt z dziennikarzami
  • Lubisz mieć wpływ — chcesz budować, doradzać, proponować, a nie tylko “realizować”
  • Jesteś zorganizowany_a i potrafisz zadbać o spójność komunikacji w wielu kanałach jednocześnie

…to możliwe, że właśnie Ciebie szukamy! 

Szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. PR, która kompleksowo zaopiekuje się komunikacją Motorland z mediami, klientami i naszymi społecznościami online.

Kilka słów o Motor-Land

Motor-Land to firma z pasją do motocykli, skuterów, quadów i rowerów. Od lat dostarczamy naszym klientom nie tylko sprzęt i akcesoria, ale przede wszystkim – styl życia. Tworzymy społeczność wokół naszych marek, a działania prowadzimy zarówno offline, jak i online – i zależy nam, by mówić do niej autentycznym, spójnym głosem. Dlatego szukamy kogoś, kto nam w tym pomoże! 

 Co będziesz robić na tym stanowisku?

  • Tworzyć i realizować strategię komunikacji zewnętrznej
  • Utrzymywać kontakt z dziennikarzami i mediami branżowymi
  • Przygotowywać komunikaty prasowe, materiały promocyjne, informacje dla klientów
  • Prowadzić i moderować nasze kanały w mediach społecznościowych
  • Reagować na sytuacje kryzysowe: przygotowywać odpowiedzi, łagodzić napięcia, działać z wyczuciem
  • Współpracować z działem sprzedaży i obsługi klienta w zakresie komunikacji zewnętrznej
  • Monitorować i raportować efekty działań PR
  • Organizować działania eventowe

Czego oczekujemy?

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • Masz doświadczenie w obszarze PR lub komunikacji (minimum 2 lata)
  • Umiesz pisać — poprawnie, ciekawie, zrozumiale
  • Znasz podstawy zarządzania kryzysowego i wiesz jak reagować i odpowiadać w trudnych sytuacjach
  • Rozumiesz, czym jest storytelling marki i umiesz go budować
  • Masz “wyczucie języka marki” — potrafisz dobrać styl wypowiedzi do odbiorcy
  • Odpowiedziałeś/aś „TAK” na większość punktów z pierwszej części ogłoszenia 

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę lub B2B – do wyboru
  • Wynagrodzenie: 7500-8500 (w zależności od formy współpracy i doświadczenia)
  • Pracę w naszej siedzibie w Warszawie
  • Realny wpływ na to, jak komunikujemy się jako marka
  • Możliwość rozwoju zawodowego w branży moto
  • Udział w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach
  • Dofinansowanie do karty multi sport lub pakiet medyczny
  • Wynagrodzenie 7 000-8 500 zł / mies. brutto
  • Umowa o pracę lub samozatrudnienie

Jak aplikować?

Wyślij nam swoje CV i odpowiedz krótko na 3 pytania:

  • Dlaczego chcesz pracować właśnie u nas?
  • Opisz sytuację, w której udało Ci się pozytywnie rozwiązać sytuację kryzysową w komunikacji.
  • Podaj link lub przykład treści, którą stworzyłeś/aś i jesteś z niej dumny_a.

Prosimy o kontakt na email: tomasz.kuzior@motor-land.com.pl

KOMENTARZE