fbpx

W trakcie targów EICMA 2019 w Mediolanie Motul zaprezentował nowy wygląd produktów serii Powersport. Koncentrując się na zastosowaniu i osiągach, nowe opakowanie zostało zaprojektowane tak, aby podkreślić kluczowe dla klientów korzyści.

Zmiany dotyczą całkowicie nowego wzoru etykiet, natomiast sam kształt opakowania nie ulega zmianie. W nowe etykiety zostaną wyposażone produkty:

  • do motocykli 4T serii: 7100 4T, 5100 4T, 5000 oraz 3000.
  • do motocykli 2T serii: 710 2T, 510 2T oraz 100 2T.
  • do skuterów 4T serii: Scooter Power 4T, Scooter Expert 4T oraz Scooter 4T.
  • do skuterów 2T serii: Scooter Powet 2T oraz Scooter Expert 2T.
  • do quadów oraz pojazdów serii ATV, UTV, S&S serii: ATV Power 4T, ATV S&S Power 4T, ATV UTV Expert 4T oraz ATV UTV 4T. 
  • do skuterów wodnych serii: 600 DI Jet 2T, Powerjet 2T oraz Powerjet 4T.
  • do skuterów śnieżnych serii: Snowpower 4T, Snowpower Synth 2T, Snowpower 2T.

Oraz oleje do amortyzatorów serii Fork Oil Expert, oleje do przekładni serii Transoil, Transoil Expert oraz Scooter Gear i produkt do silników modelarskich Micro 2T.

Na etykietach po raz pierwszy wprowadzono ikony oznaczające główne zalety produktów, tak aby pomóc w podjęciu decyzji o zakupie właściwego produktu. Dodatkowo na etykiecie naszych produktów znajdzie się teraz tzw. dynamiczny kod QR. Dzięki temu mamy możliwość szybciej się komunikować z klientami. Zeskanowany kod z opakowania zaprowadzi do strony o produktach i aktualnych promocjach. 

Produkty serii Powersport spełniają najnowsze międzynarodowe wymagania jakościowe wszystkich producentów motocykli, skuterów i innych pojazdów. Dostosowane są do europejskich wymagań Euro 5, które zaczną obowiązywać we wrześniu tego roku. Są kompatybilne z najnowszymi układami obróbki spalin takimi jak katalizatory utleniające czy katalizatory trójfunkcyjne, które wymagają oleju o niższej zawartości popiołów siarczanowych i fosforu. Euro 5 to restrykcyjne wymiagania emisji CO, HC oraz NOx, oraz po raz pierwszy w historii silników motocyklowych, wprowadzenie limitu emisji cząstek stałych (PM). Dodatkowo nowe wymagania emisji motocyklowej Euro 5 nakładają obowiązek spełnienia nowego testu drogowego (WMCT).

Jednocześnie oleje serii Powersport spełniają najnowsze wymagania JASO T903:2016. Ta nowa specyfikacja przewiduje nowe materiały cierne oraz nowy olej referencyjny w trakcie testów sprzęgieł i ogłoszona została 01.10.2016. Dotychczasowe wymagania JASO T903:2011 stają się nieaktualne 30.04.2021. Oleje serii Powersport odznaczają się nadzwyczajną ochroną przed zużyciem, doskonałą pracą mokrego sprzęgła – nawet pięciokrotnie przewyższają aktualne wymagania JASO oraz ochronę przed pittingiem (uszkodzeniami) zazębienia przekładni.

KOMENTARZE