Honda Polska poinformowała, że sprzedaż motocykli z serii PCX przekroczyła właśnie w naszym kraju rekordowe dwa i pół tysiąca sztuk! Szczęśliwy nabywca 2500. egzemplarza z serii PCX zostanie nagrodzony niespodzianką!
Honda PCX to jeden z najpopularniejszych skuterów w Europie i najlepiej sprzedający się skuter w Polsce ostatniej dekady. Zachwyca cechami, które czynią z niego idealnego mieszczucha – jest lekki i zwrotny, dzięki czemu świetnie się nim jeździ, a do tego jest niezwykle cichy i oszczędny. To bardzo ceniony środek lokomocji również na polskim rynku, gdzie właśnie dzisiaj została sprzedana rekordowa 2500. sztuka modelu PCX. Na nabywcę tego właśnie egzemplarza czeka nagroda-niespodzianka przygotowana przez polski oddział Hondy. Rekordowy model został nabyty w salonie Profi w Łodzi.
PCX został wprowadzony do Europy w 2010 roku, a jego nazwa wzięła się od założenia, iż komfort jazdy tym jednośladem – personal comfort (PC) – miał być na najwyższym poziomie określanym jako „X”. Zapewniały go między innymi wygodna kanapa i pozycja jazdy z dobrym podparciem ciała, a także schowek pod siedzeniem, mieszczący pełnowymiarowy kask. Doskonałego wrażenia dopełniały atrakcyjna stylistyka oraz wysoka jakość wykonania wszystkich elementów i detali. Była to zatem maszyna, która miała dowieźć użytkownika do dowolnie obranego, miejskiego celu, świetnie się przy tym prezentując. Niewielki apetyt na paliwo PCX zawdzięczał między innymi systemowi wyłączania silnika na biegu jałowym – Idling Stop, w które to rozwiązanie został on wyposażony jako pierwszy jednoślad oferowany w Europie.
Do dziś europejska sprzedaż modelu PCX przekroczyła 140 tysięcy sztuk. Skuter zawdzięcza swoją popularność formule, którą Honda systematycznie udoskonala. Jego wyraziste, nowoczesne wzornictwo świetnie pasuje do miejskiego stylu życia, a kompaktowe wymiary sprawiają, że doskonale radzi sobie na zatłoczonych ulicach, parkowanie nim nie stanowi problemu, a w Polsce w dodatku nic nie kosztuje.
PCX125 to skuter podążający z duchem czasu, a model na rok 2021 zdecydowanie kontynuuje ten trend. Otrzymał on nowy, udoskonalony czterozaworowy silnik Smart Power Plus (eSP+), zgodny z wymogami EURO5, wyposażony w układ HSTC (Honda Selectable Torque Control). Przeprojektowaną ramę połączono z tylnym zawieszeniem o większym skoku i zastosowano większe opony. Pojazd zapewnia też niskie koszty eksploatacji, jako że średnie zużycie paliwa kształtuje się na poziomie 2,1 l/100 km (tryb pomiarowy WMTC).
Jeszcze bardziej awangardowe, pięknie zaprojektowane nadwozie modelu PCX125 skrywa wiele praktycznych rozwiązań, które mają za zadanie ułatwić życie użytkownikowi skutera. Powiększony schowek pod siedzeniem, gniazdo ładowania USB typu C i zapłon obsługiwany za pomocą systemu bezkluczykowego Smart Key to udogodnienia, które z pewnością pomogą modelowi PCX w utrzymaniu miejsca w czołówce najatrakcyjniejszych jednośladów na rynku europejskim.
Więcej informacji na temat skutera PCX125 znajduje się pod podanym linkiem.
Szczegóły na temat projektu związanego ze sprzedażą 2500. sztuki modelu PCX w Polsce można uzyskać u autoryzowanych dealerów Hondy.