fbpx

Jeden z trzech „minimotocykli” dostępnych w ofercie Hondy – model MSX125 Grom – zyskał sporo aktualizacji na rok 2025. Japoński producent odświeżył jego wygląd, między innymi przeprojektowując nadwozie i dodając nowe opcje kolorystyczne.

Zmodernizowany model MSX125 Grom 2025 jest gotowy do wejścia na rynek europejski z przeprojektowanym nadwoziem i nowymi opcjami kolorystycznymi. Zmniejszone, przesunięte do przodu pokrywy silnika modelu MSX Grom otrzymały wycięcia na kolana i nowy, bardziej agresywny charakter nawiązujący do przestylizowanych paneli bocznych i nowej, sportowej osłony dolnej.

Pod wpływem nieustannego dążenia klientów, aby uczynić ich motocykl wyjątkowym, MSX125 Grom został zaprojektowany zgodnie z koncepcją adaptowalności i personalizacji. Nadwozie jest łatwe do demontażu, a ponadto oferuje znacznie większą powierzchnię do wyrażenia indywidualności właściciela maszyny za pomocą naklejek, grafik lub oklein. Honorowe miejsce z przodu zajmuje nowe logo Grom.

Aby jeszcze bardziej zwiększyć wszechstronność popularnego Groma, po raz pierwszy dostępna będzie gama oryginalnych akcesoriów Hondy, w tym osłony dłoni, osłona licznika, sakwy, tylny bagażnik i torba na tylne siedzenie.

Fundamenty podtrzymujące atrakcyjność Groma pozostają niezmienne – kompaktowy rozmiar, czarujący wygląd oraz wysoki poziom specyfikacji i wyposażenia. Łatwy do odczytania, kompaktowy cyfrowy panel instrumentów LCD zawiera prędkościomierz, dwa liczniki kilometrów, wskaźnik paliwa i zegar, a ponadto obrotomierz i wskaźnik biegu. Kontrolowane przez IMU hamulce tarczowe zapewniają skuteczne hamownie, zwiększając pewność jazdy. Złote wykończenie przedniego widelca USD i żółta sprężyna zawieszenia kontrastują z czarnym wykończeniem silnika, wydechu, obręczy kół i wahacza.

Urok modelu MSX125 Grom tkwi w połączeniu wydajności z wyjątkową oszczędnością paliwa. Chłodzony powietrzem, 2-zaworowy silnik SOHC o pojemności skokowej 125 cm3 oferuje dobre osiągi, współpracując z 5-biegową przekładnią. Zapewnia on relaksującą jazdę nawet na dłuższe odległości i wyjątkowo niskie zużycie paliwa na poziomie 1,5 litra na 100 kilometrów. Wypróbowane podwozie nadal wykorzystuje 12-calowe koła w połączeniu z widelcem USD, aby w niewielkiej obudowie zapewnić kontrolę zawieszenia i właściwości jezdne typowe dla dużego motocykla.

MSX125 Grom na rok 2025 będzie dostępny w kolorach: Candy Blue, Pearl White i Matte Black Metallic.

KOMENTARZE