Harley-Davidson we współpracy z legendarnym zespołem Aerosmith wprowadzi na rynek limitowaną edycję odzieży. To będą najbardziej amerykańskie z amerykańskich ubrań, ociekające benzyną i rock’n’rollem!
Harley-Davidson oraz Bravado, spółka zarządzająca sprzedażą towarów i markami w ramach Grupy Universal Music, ogłosiła wprowadzenie na rynek specjalnej kolekcji odzieży we współpracy z legendarnym zespołem rockowym Aerosmith. Dostępna już teraz limitowana edycja odzieży męskiej i damskiej będzie oferowana w salonach Harley-Davidson na całym świecie oraz na stronie Harley-Davidson.com.
Aerosmith to jeden z najbardziej popularnych amerykańskich zespołów rockowych wszech czasów, który sprzedał ponad 150 milionów płyt na całym świecie i trafił do Rock and Roll Hall of Fame. Aerosmith jest amerykańskim rekordzistą pod względem całkowitej liczby certyfikatów sprzedaży płyt i współrekordzistą pod względem liczby płyt multiplatynowych. Do kultowych należą takie ich utwory, jak „Dream On”, „Walk This Way” czy „I Don’t Wanna Miss A Thing”.
„Bardzo cieszymy się ze współpracy z Harley-Davidson. Ta firma to prawdziwa amerykańska instytucja oraz synonim autentyczności i luzackiego stylu, który w stu procentach oddaje to, o co chodzi w muzyce zespołu Aerosmith. To świetnie, że ta kolekcja może trafić do rąk naszych fanów” – powiedział Joe Perry, gitarzysta Aerosmith.
Wyróżnikiem kolekcji H-D x Aerosmith są elementy graficzne autorstwa zarówno zespołu Aerosmith, jak i firmy Harley-Davidson, które gwarantują niepowtarzalność wzornictwa. Oferta obejmuje łącznie 17 stylów i składa się z sześciu różnych graficznych „kapsuł”:
- Burnout, dla której inspiracją jest album Aerosmith o takiej nazwie i która charakteryzuje się obrazami vintage przedstawiającymi i podkreślającymi początki tych dwóch słynnych amerykańskich marek.
- Dream On, której nazwa pochodzi od tytułu piosenki z pierwszego albumu studyjnego zespołu, która przyniosła Aerosmith popularność. Ilustruje ona ciągłą popularność i znaczenie zespołu Aerosmith i firmy Harley-Davidson na całym świecie.
- Pump, która wykorzystuje najbardziej znane logo Aerosmith i Harley-Davidson dla stworzenia kultowego, opartego na współpracy wzornictwa, w którym obie marki są połączone skrzydłami wolności.
- Aero Force One to tytuł stanowiący wyraz wdzięczności dla wiernych fanów zespołu Aerosmith i symbol współpracy pomiędzy tymi dwiema wielkimi legendami Ameryki.
- Toxic Twins to graficzny riff na bazie przezwiska duetu autorów tekstów zespołu Aerosmith i kolejne odniesienie do współpracy między Aerosmith a Harley-Davidson. Wzór ten składa się z obu logo otoczonych przez węże, które symbolizują siłę i ducha obu tych słynnych marek.
- Draw the Line wykorzystuje grafikę z albumu Aerosmith o tym tytule, uzupełnioną o bieżnik opony i rury wydechowe motocykla Harley-Davidson®, symbolizujące ogromną energię charakteryzującą zarówno rock and rolla, jak i motocykle.
Ta limitowana kolekcja obejmuje męskie i damskie koszulki, koszule z długim rękawem, bluzy oraz koszulki bez rękawów. Lokalizację salonów firmy Harley-Davidson można znaleźć na stronie www.harley-davidson.pl.