fbpx

Zobacz, co KTM i Husqvarna przygotowali na sezon 2020 w segmencie motocross!

Po rewolucyjnej odsłonie motocrossowych modeli w zeszłym roku, KTM i Husqvarna na sezon 2020 nie przygotowali żadnych większych rewolucji w tym sektorze, ale zadbali, żeby w tym roku odświeżyć swoje modele SX oraz TC/FC i pobudzić apetyty klientów.

Brat i siostra

Modele 2020 KTM’a i Husqvarny załatwiamy za jednym razem, bo są one bliźniaczo podobne i nawet na pierwszy rzut oka widać, że dostały one podobne modyfikacje względem zeszłego sezonu. Oczywiście od razu zwracamy uwagę na nowy, jeszcze agresywniejszy wygląd, który uzyskano za pomocą okrojenia motocykli z tylnych plastików i odsłonięcia tłumików. Może nie rewolucyjna zmiana, ale zawsze to coś nowego dla oka.

ktm 2020

Wszystkie czterosuwowe Husqvarny FC otrzymały nowe airbox’y, dzięki którym przepływ powietrza ma być jeszcze lepszy i serce „szwedzkich” motocykli ma nigdy nie narzekać na niedosyt tlenu.

Jeszcze lepsze zawieszenie

Zarówno KTM jak i Husqvarna dostała w tym sezonie zawieszenie WP Xact z nowymi settingami. Widelec posiada sprawdzoną, zaawansowaną konstrukcję sprężyny powietrznej z oddzielnymi funkcjami tłumienia, a amortyzator otrzymał nową regulację kompresji dla jeszcze lepszego ustawienia motocykla.

husqa 2020

Do tego modele SX 450 oraz FC 450 otrzymały nowe tłoki, które mają zapewnić jeszcze przyjaźniejszą i elastyczniejszą charakterystykę.

Nowe Huski i Katy są już dostępne do zamawiania u dealerów, więc jeżeli jako pierwsi chceci się dowiedzieć, jak się sprawują nowe sprzęty w praktyce – nie macie na co czekać!

KOMENTARZE