Czas kwarantanny Andrzej spędził na jeździe spokojnej. W międzyczasie kręcił Vlogi. Jednym z towarzyszy był najprawdopodobniej najlepszy sprzęt z segmentu klasyków. BMW RNineT to seria, której nie da się nie polubić. Zobaczcie jak jeździ, poznajcie historię modelu GS i zobaczcie jak piękna jest Lubelszczyzna.
>>>Poznaj historię serii GS<<<
W ramie tego jednośladu znajdziemy dwucylindrowy silnik o pojemności 1170 cm3 w układzie bokser, chłodzony powietrzem Jednostka generuje moc 110 KM – jest naprawdę rześko kiedy tego potrzebujemy, a spory moment obrotowy ułatwia jazdę w miejskim zgiełku czy na trasie – zamiast redukować biegi, po prostu dodajemy gazu i możemy bezpiecznie zacząć wyprzedzać.
W osi przedniej znajduje się 19-calowe koło oraz klasyczny widelec, który wzbogacony jest charakterystycznymi dla motocykli z tamtej epoki gumami przeciwpyłowymi. Kolejnym nawiązaniem do motocykla R80 G/S jest kolorystyka siedzenia, silnika i zbiornika. Z kolei okrągły zegar to w prostej linii nawiązanie do rodziny RnineT – całość wygląda i jeździ naprawdę fajnie.
Nie jest to oczywiście offroadowy potwór, ale jazda po bezdrożach oraz drogach gorszej jakości nie nastręcza większych problemów – to docenią również motocykliści, którzy raczej nie wyjeżdżają z miast – komfort jazdy po dziurawych drogach stoi na naprawdę wysokim poziomie!
Zapraszamy do obejrzenia filmu, tam znajdziecie odpowiedzi na wszystkie nurtujące Was pytania!