Tym razem kierowca miał dużo szczęścia, kierownica pękła tuż po oderwaniu przedniego koła od ziemi, w związku z tym energia, którą przyjęło zawieszenie nie była duża – chociaż już groźna jak widzicie na filmie. Dużo gorzej mogłoby się to skończyć, gdyby kierownica złamała się w najwyższym położeniu przedniego koła.
Tym razem kierowca miał dużo szczęścia, kierownica pękła tuż po oderwaniu przedniego koła od ziemi, w związku z tym energia, którą przyjęło zawieszenie nie była duża – chociaż już groźna jak widzicie na filmie. Dużo gorzej mogłoby się to skończyć, gdyby kierownica złamała się w najwyższym położeniu przedniego koła.
Musimy jednak oddać, że to umiejętności kierowcy uratowały go przed glebą. Kluczową rolę odegrał tutaj refleks oraz technika. Motocykl po pęknięciu prawej części kierownicy natychmiast pojechał w prawo. Zadziałały tutaj dokładnie takie same siły jak w przypadku przeciwskrętu. Szybka reakcja, siła oraz sprawne podejmowanie decyzji uratowały motocyklistę przed glebą.