fbpx

W swoim najnowszym projekcie Osvaldo i Alex postanowili nadać motocyklowi VMAX całkowicie nowy wizerunek, podkreślający i wykorzystujący charakter tej maszyny do wyścigów na 1/4 mili. Podobnie jak w przypadku pozostałych projektów ich autorstwa CS_07 ”Gasoline„ otrzymał jednobryłową konstrukcję, jednak zbiornik paliwa w modelu VMAX został umieszczony pod siedzeniem, co wymagało zastosowania atrapy. Wykonano ją z […]

W swoim najnowszym projekcie Osvaldo i Alex postanowili nadać motocyklowi VMAX całkowicie nowy wizerunek, podkreślający i wykorzystujący charakter tej maszyny do wyścigów na 1/4 mili. Podobnie jak w przypadku pozostałych projektów ich autorstwa CS_07 ”Gasoline„ otrzymał jednobryłową konstrukcję, jednak zbiornik paliwa w modelu VMAX został umieszczony pod siedzeniem, co wymagało zastosowania atrapy. Wykonano ją z blachy, a jej konstrukcja zapewnia bardziej elegancki, smuklejszy i sportowy wygląd w stylu retro.

Wyraźny wpływ maszyn do wyścigów na 1/4 mili zdradzają potężna opona Mickey Thomson typu slick na tylnym kole oraz ręcznie wykonany kolektor w układzie 4-2 ze stali nierdzewnej, połączony z niestandardowym, wolnoprzepływowym układem wydechowym SC Project wyposażonym w tłumiki z włókna węglowego.

CS_07 ”Gasoline„ stoi na niestandardowych felgach szprychowych – z przodu 3,5×18 z oponą 120/70×18 Dunlop, a z tyłu 6,0×18 z oponą rodem z maszyn wyścigowych. Fabryczny obrotomierz został wzbogacony niestandardową obudową z aluminium, a seryjny zbiornik paliwa został zastąpiony piękną konstrukcją aluminiową ozdobioną motywem it roCkS!bikes. Metalowa, ręcznie wykonana owiewka zapewnia świetne właściwości aerodynamiczne podczas startów na dystansie 1 mili, a adaptery podnóżków LSL i kierownice typu clip-on wymuszają prawidłową pozycję kierowcy. Wlew paliwa Rizoma i filtr powietrza K&N to kolejne elementy rzucające się w oczy, podobnie jak hamulec Brembo i główny cylinder sprzęgła, od których trudno oderwać wzrok.

Liczne części Motogadget, włącznie z manetkami, przyciskiem m-switch i kierunkowskazami m-blaze, podkreślają niefabryczny charakter maszyny, a ręcznie wykonane, skórzane siedzenie z logo it roCkS!bikes dopełnia wizerunku.

Custom został zbudowany pod koniec 2015 roku, w którym świętowaliśmy 30-lecie modelu VMAX. W celu uhonorowania tego wydarzenia motocykl ma klasyczne malowanie. Inspirowane motywami z lat 70. biało-czarno-żółte motywy są uznawane za legendarne i nawiązują nie tylko do 30-letniej tradycji modelu VMAX, lecz również 60-lecia marki Yamaha.

KOMENTARZE