fbpx
A password will be e-mailed to you.

Ekologia niejedno ma imię  – przekonuje nas Honda, oferując nie tylko model  PCX z nowoczesnym  systemem start&stop, lecz  także prosty, ale nie mniej oszczędny skuter Vision 50.

Całkiem nowy pojazd

Vision to zgrabny, trochę mniejszy od SH skuter na kołach o średnicy raptem 14 cali, obutych w stosunkowo wąskie opony. Nie jest to przebudowana Honda SH, ale nowy, ciekawy pojazd.

Miejska funkcjonalność

Właściwym dla Vision środowiskiem jest miasto, więc to naturalne, że postawiono na funkcjonalność pojazdu. Dwie otwarte kieszenie w panelu przed nogami skuterzysty są w stanie pomieścić sporo drobiazgów. Pod kanapą znajdziemy schowek na kask.

Mocna strona: ergonomia

Siedzenie jest umieszczone stosunkowo nisko. Nikt nie będzie narzekał, że nie może pewnie postawić stóp na ziemi, nawet młodzież z kartą motorowerową. Odległości między siedzeniem a kierownicą i podestem są tak dobrane, aby skuterzyści o różnym wzroście czuli się dobrze i było im wygodnie.

Tajemnica niskiego spalania

W Vision 50 mamy prosty, chłodzony powietrzem czterosuwowy silnik z dwoma zaworami. Tajemnica niskiego spalania tkwi m.in. w dokładnym dopracowaniu czasów rozrządu, ilości dawkowanego paliwa przez układ wtryskowy, wymiarów układu wydechowego.

Między autami

Dużym plusem skuterka jest wąska sylwetka ułatwiająca przeciskanie się między autami oraz duża manewrowość. Vision daje dosyć dobrą osłonę przed wiatrem lub deszczem, ale tylko do pasa.

Nowoczesny klasyk

Vision 50 przyciąga wzrok ciekawymi liniami nadwozia. Jego projektanci starali się z dobrym skutkiem połączyć klasykę z nowoczesnością.

Ciekawa oferta wśród pięćdziesiątek

Koszty bieżące są niskie dzięki niskiemu spalaniu, a serwisowe ? dzięki prostej konstrukcji rollera. Całość jest funkcjonalna, zatem skuter łączy podstawowe cechy, oczekiwane przez użytkownika od pojazdu tej kategorii.

Cały artykuł w numerze 11/2012 Świata Motocykli. Można go zamówić w E-kiosku.

ZOBACZ TAKŻE:

Honda GoldWing GL 1800 – opinie Świata Motocykli

Honda GoldWing GL 1800 – opinie Świata Motocykli

Fot. Honda

Fot. Honda



KOMENTARZE

Nie ma więcej wpisów