fbpx
A password will be e-mailed to you.

Brytyjski Triumph po ośmiu latach przerwy wprowadzi znów na rynek turystyczny motocykl Trophy SE. Zarówno w specyfikacji technicznej, jak i wizualnie przypomina BMW R 1200 RT.

Nowy Triumph Trophy model 2013 napędzany jest trzycylindrowym, chłodzonym cieczą, 12-zaworowym silnikiem DOHC o mocy 132 KM.


REKLAMA

Napęd łańcuchowy, na który skarżyli się właściciele starych Trophy, został zastąpiony wałem.

Trophy został wręcz naszpikowany nowoczesną elektroniką. W standardzie jest elektronicznie sterowana przepustnica, kontrola trakcji, tempo mat, ABS i elektryczna regulacja przedniej szyby.

Motocykl jest wyposażony w zintegrowany system audio z funkcją Bluetooth z możliwością podłączenia zewnętrznego odtwarzacza mp3 dowolnej firmy. Do tego elektroniczna regulacja zawieszenia oraz system kontroli ciśnienia w oponach.

Wszystkie te funkcje kierowca kontroluje za pomocą przełącznika przy lewej manetce oraz monochromatycznego ekranu LCD, który dostosowuje się do światła zewnętrznego. Mamy na nim wskaźnik poziomu paliwa, informację o zasięgu w zależności od ilości paliwa, wskaźnik serwisowy, wskaźnik aktualnie używanego biegu, zegar, temperaturę powietrza, ostrzeżenie przed oblodzeniem, wskaźnik podgrzewania siedzeń i manetek, status tempomatu.


REKLAMA



REKLAMA


Triumph zrobił jednak ukłon w stronę tradycjonalistów – prędkościomierz i obrotomierz pozostawiono w postaci zegarów.

Motocykl ma 2235 mm długości. Szerokość kierownicy to 975 mm. Wysokość siedziska jest regulowana w zakresie 770-790 mm. Zbiornik paliwa mieści 26 litrów.

KOMENTARZE

REKLAMA