Dziękujemy!
To były szalone trzy dni, dzięki którym nazbieraliśmy mnóstwo pozytywnej energii i mamy jeszcze większą motywację do działania!

Jesteśmy wdzięczni za obecność, za wszystkie przybite piątki, słowa wsparcia, za Wasze fantastyczne motocyklowe historie, za trzymane kciuki, za to, że jesteście z nami!

Mamy świadomość, jak ogromny jest to kredyt zaufania, wiemy, jak ważny dla wielu z Was jest „Świat Motocykli”, dlatego z pokorą i radością chcemy tworzyć go dalej i wkładać w niego jeszcze więcej serca. Tworzenie magazynu z 25-letnim stażem to wielkie wyróżnienie.
Słuchając opowieści, jak wielu z Was dorastało z naszą gazetą, ocieraliśmy łzę wzruszenia.

Targi

Rzutem na taśmę

Decyzję o naszym udziale w targach Warsaw Motorcycle Show podjęliśmy późno. Czasu na przygotowania nie było dużo, do tego dochodziło jeszcze składanie nowego numeru… Na szczęście „Świat Motocykli” to ekipa doświadczonych dziennikarzy, ale też ich przyjaciele i rodzina, którzy raźnie ruszyli do pomocy. W przeciągu kilku dni powstał ręcznie wykonany z palet bar i komplet kanap, a w centralnym miejscu zawisło logo wycięte w stali nierdzewnej. Wszystko to „hand-made”, z całym sercem włożonym w to, by jak najlepiej przywitać naszych Czytelników.

Nie zabrakło też wyjątkowych motocykli. Simpson zademonstrował swoją Yamahę YZ 450F, którą dzielnie podbijał tory w ubiegłym sezonie, Smok z „Ride to be” udostępnił swoją ukochaną „Yaninę” – Yamahę XJR1300 Racer, gwiazdę swojego bloga. Naszych gości przed stoiskiem witał motocykl naczelnego Lecha Potyńskiego, Romet SCMB 250 polakierowany przez GNG Studio. Marcin Kosa, właściciel „Kosa Motocykle”, szef mechaników drużyny LRP Team Poland użyczył nam wyjątkowe BMW S1000RR ociekające carbonem, do którego podczas targów wzdychało wielu amatorów ścigania się na najwyższych obrotach.

targi

Na naszym stoisku odbyła się także polska, nieoficjalna premiera flagowego motocykla Hondy – modelu Africa Twin Adventure Sports 2018. Wielu z Was skorzystało z okazji, by „przymierzyć” się do legendy, a Simpson chętnie opowiadał o swoich doświadczeniach podczas testowania jej. Wisienką na torcie był motocykl autorstwa Sylwestra Mateusiaka z „Eastern Spirit” – Ducati Scrambler Sixty2 przerobiony na potrzeby międzynarodowego konkursu. Zgodnie uznaliśmy, że wszystkie wystawione u nas maszyny to „motocykle z duszą” i faktycznie trudno było temu zaprzeczyć patrząc, jak ożywione dyskusje spowodowały wśród odwiedzających.

targi

Z kolei akcja „Porozmawiajmy o motocyklach” jeszcze bardziej utwierdziliśmy się w przekonaniu, że ten temat nigdy się nie wyczerpie i że jednoślady łączą ludzi jak mało co. Na naszej kanapie zagościły same ciekawe postaci – Marek Szkopek, Dawid Zaremba, Team LRP i Marcin Kosa, Mick Fiałkowski, Bartek Wiczyński, Eliasz Davidson, Maciej „Dop” Bielicki, Karen Łapczyńska, Patryk Zdunek, Karol Kędzierski, drużyna Speed Ladies, Celina „Law rider”, Agnieszka „Wisienka” Wiśniewska, Oskar Kaczmarczyk, Stunter13 oraz kochanek Papaka z Wypraw Skuterem

porozmawiajmyomotocyklach

Podczas targów naładowaliśmy akumulatory – chyba nie spodziewaliśmy się aż takiego zainteresowania! Cieszymy się niezmiernie, że mieliśmy okazję poznać naszych Czytelników i mamy nadzieję, że spotkamy się wszyscy jeszcze nie raz. W końcu to my wszyscy razem – redaktorzy i czytający, motocykliści przyszli i obecni, fani dwóch kółek – tworzymy Świat Motocykli.

Jeszcze raz, trochę zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi – DZIĘ-KU-JE MY!

KOMENTARZE