fbpx
A password will be e-mailed to you.

Silnik jest w pełni seryjny. Zamontowano jedynie owiewki, zmieniono przełożenie, a hamulce otrzymały przewody w stalowym oplocie. Największą i jedyną właściwie modyfikacją idącą w kierunku poprawy osiągów jest kompletny układ wydechowy Akrapovica (4740 zł). O mały włos start na torze Slovakiaring zakończyłby się kompletnym niepowodzeniem przez małe niedopatrzenie w przygotowaniu sprzętu. Na motocyklu nie zamontowano […]

Silnik jest w pełni seryjny. Zamontowano jedynie owiewki, zmieniono przełożenie, a hamulce otrzymały przewody w stalowym oplocie. Największą i jedyną właściwie modyfikacją idącą w kierunku poprawy osiągów jest kompletny układ wydechowy Akrapovica (4740 zł). O mały włos start na torze Slovakiaring zakończyłby się kompletnym niepowodzeniem przez małe niedopatrzenie w przygotowaniu sprzętu. Na motocyklu nie zamontowano karbonowych osłon silnika, które chronią dekle przed przetarciem i zanieczyszczeniem olejem nawierzchni toru w razie upadku.


REKLAMA

Na szczęście wcześniej Suzuki przeszło badanie techniczne. Komisja przyznając się do błędu, jaki polegał na dopuszczeniu motocykla bez osłon do startu odstąpiła od wyciagnięcia dalszych konsekwencji. 600 dość wyraźnie odstaje od mocniejszych i bardziej zmodyfikowanych motocykli jadących w tej kasie. Uwidacznia to się zwłaszcza w prędkościach jakie osiąga na prostej startowej. Oczywiście nie bez znaczenia jest masa niemal 100 kg jeźdźca (z kaskiem, kombinezonem i butami) jaki musi dźwigać na sobie.

Szczerze nie lubię toru Slovakiaring. W tyle głowy pozostaje wciąż uraz, jaki został po zeszłorocznym wypadku jakiemu uległem na tym obiekcie na końcu prostej startowej. Poza tym partie toru które powodują, że motocykl skacze na górkach również się nie przyczynia do zmiany mojej opinii. Tym niemniej start można uznać za udany. Udało się wystartować, to po pierwsze, ukończyć wyścig, to po drugie, nie dać się zdublować, to po trzecie i nie być ostatnim, to po czwarte. Na kolejne starty patrzę z optymizmem. Jeśli jeszcze uda się zorganizować nowe opony, a nie dojeżdżać ogryzki z zeszłego roku, to będzie w ogóle pięknie.

Szymon Dziawer | fot. Agencja Świderek

 


REKLAMA



REKLAMA


ZOBACZ TAKŻE:

WMMP na Slovakiaring

Motocykle – ogłoszenia

KOMENTARZE


REKLAMA