fbpx

Głosy w publicznym głosowaniu można było oddawać od połowy marca. Z trzynastu motocykli z naszego regionu wybrano pięć najlepszych. Trzy spośród nich zostały zgłoszone przez polskie salony Harley-Davidson. Zwycięzców konkursu, którego druga runda rozpoczęła się 20 kwietnia, wybrało profesjonalne jury, w skład którego wchodzili dziennikarze motoryzacyjni z regionu Europy Środkowej i Wschodniej oraz budowniczowie maszyn […]

Głosy w publicznym głosowaniu można było oddawać od połowy marca. Z trzynastu motocykli z naszego regionu wybrano pięć najlepszych. Trzy spośród nich zostały zgłoszone przez polskie salony Harley-Davidson. Zwycięzców konkursu, którego druga runda rozpoczęła się 20 kwietnia, wybrało profesjonalne jury, w skład którego wchodzili dziennikarze motoryzacyjni z regionu Europy Środkowej i Wschodniej oraz budowniczowie maszyn custom, również ze Stanów Zjednoczonych.

Warto przypomnieć, iż celem konkursu Bitwa Królów było zbudowanie motocykla custom na bazie modelu H-D 883 Iron oraz dowiedzenie swych umiejętności, kreatywności i talentu w sztuce przebudowy motocykli. Marka Harley-Davidson oferuje klientom możliwość personalizowania motocykli poprzez sieć swoich salonów, w których zatrudnieni są mistrzowie w swojej profesji.

Przed nami jeszcze finał Bitwy Królów. W finale wezmą udział zwycięskie maszyny custom z innych krajów i regionów Europy. Europejskiego Króla Custom poznamy za mniej niż miesiąc. Zostanie on oficjalnie ogłoszony i ukoronowany podczas festiwalu custom Wheel and Waves, który odbędzie się w dniach 8-12 czerwca we francuskim mieście Biarritz.

KOMENTARZE