Sezon motocyklowy sprawia, że zamiast koncentrować się na pracy, już
w poniedziałek myślimy o kolejnym weekendzie i wypadzie na szlak.

W naszej redakcji jest podobnie, chociaż pod względem „latania ma moto” mamy odrobinę lepiej, niż przeciętny zjadacz chleba. Jednak nasza praca nie polega jedynie
na swobodnym ganianiu na motocyklach. Trzeba nagromadzone w głowie myśli ubrać w słowa, zredagować, dopasować do szpalt. To mniej przyjemna część naszej roboty, szczególnie gdy jest piękna pogoda i nie chce się siedzieć za biurkiem. Jednak zgodnie z redakcyjną maksymą „honor i dyscyplina”, w tym miesiącu mocniej zwarliśmy pośladki, czego rezultatem jest prezentowany, gorący jak świeże bułeczki test BMW R nineT w wersji Scrambler. Od momentu, gdy Barry zeskoczył z tego motocykla, do ukazania się testu drukiem minęły ze dwa tygodnie a w przypadku naszego magazynu to swoisty rekord świata. 


REKLAMA

Dla motocyklistów ceniących inny wymiar adrenaliny, niż lansowanie się po bulwarach, też mamy coś ciekawego. Nasz off-roadowy spec – Damian – oblatał maszyny, które Husqvarna przygotowała na sezon 2017! Dla tych, których nie bawią terenowe „wysokie loty” ani scrambleryzm, nasz permanentny praktykant prezentuje najbardziej praktyczną stronę motocyklizmu czyli „półlitrówki” Hondy z rodziny CB. Simpson natomiast podjął się porównania motocyklowego i samochodowego SUV-a w terenie. Wynik konfrontacji był do przewidzenia, ale i tak warto zapoznać się z materiałem, by utwierdzić się w przekonaniu o wyższości motocykla nad samochodem w ujęciu wakacyjno-eksploratorskim.

Korzystajcie z lata ile wlezie, ale nie zapominajcie o naszym magazynie!

KOMENTARZE

REKLAMA