fbpx
A password will be e-mailed to you.

Stylistyka inspirowana legendarnymi Suzuki DR-Z i DR-BIG. Pełen pakiet elektroniczny. Dwie gotowe na przygodę wersje. Oto Suzuki V-Strom 1050/XT – Mistrz Przygody. 

Advertisement
Dwa modele, jeden wspólny cel – zabrać motocyklistę w nieznane. „Mistrz Przygody” to nie tylko hasło reklamowe, to myśl przewodnia z którą tworzono nowe modele Suzuki V-Strom. Suzuki V-Strom 1050/XT już teraz kradną serca fanów turystyki w stylu adventure. A sezon na dobre jeszcze nie ruszył!


REKLAMA

Od podstaw adventure

Widlasta jednostka napędowa przeszła szereg konstrukcyjnych zmian, a silnik spełnia normy emisji spalin Euro 5. Pojemność 1037 ccm, moc 107 KM i 100 Nm momentu obrotowego to wartości bardziej niż wystarczające do sprawnego podróżowania. Zwłaszcza, że nowy twin Suzuki charakteryzuje mocny „dół” i szeroki zakres obrotów użytecznych. V-Strom, jeszcze w poprzedniej wersji, słynął z niskiego apetytu na paliwo. I tutaj spalanie przy spokojnej jeździe, nie powinno przekroczyć 5 L / 100 km. 20-litrowy zbiornik paliwa zapewni odpowiedni dla moto-turysty zasięg.

Nowością dla obu wersji są zmienne tryby jazdy Suzuki Drive Mode Selector. Tryby oznaczone jako „A / B / C” diametralnie zmieniają charakter motocykla. Od pełnej mocny z szybką reakcją na otwarcie przepustnicy, po spokojny tryb „C” – idealny na gorsze warunki drogowe. Niezależnie, kierowca może regulować siłę ingerencji kontroli trakcji, także w trzech poziomach. Wszystko po to, żeby ułatwić życie motocykliście. 

Życie ułatwi także Suzuki Easy Start SystemLow RPM Assist System. Pierwszy system usprawnia odpalanie motocykla, wystarczy raz „kliknąć”, a drugi delikatnie podnosi obroty przy starcie, przeciwdziałając zaduszeniu silnika. 

Jeszcze więcej przygód z XT

Wersja XT została stworzona dla wymagających globtrotterów. W standardzie oferuje szprychowe koła oraz gmole, ale prawdziwa magia dzieje się w miejscu niewidocznym. Suzuki V-Strom 1050 XT korzysta z wieloosiowego modułu żyroskopowego, który pozwala na wprowadzenie szeregu rozwiązań.

Przykład? Komputer pokładowy jest w stanie określić obciążenie motocykla, by na tej podstawie zmienić ustawienia ABS-u. Zresztą, system hamulcowy dostosowywany jest do złożenia motocykla (tzw. cornering ABS), a komputer pokładowy bierze pod uwagę fakt np. zjazdu z góry. Wszystko po to, by poprawić bezpieczeństwo i komfort. 


REKLAMA



REKLAMA


Suzuki V-Strom 1050 XT to także tempomat w standardzie oraz Hill hold control system, który zapobiega staczaniu się obciążonego motocykla z góry. Okazuje się, że ponad litrowy motocykl do turystyki może być także przyjazny.

Wisienką na torcie są unikalne malowania: biało-pomarańczowe i żółte. Odbywa odwołują się do długiej historii Suzuki. 

Kiedy kolejna przygoda?

To tylko wierzchołek góry nowości. Nowy V-Strom 1050/XT posiada regulowaną szybę, wygodne siedzenie, zaplecze oryginalnych akcesoriów. Suzuki niezmiennie łączy trwałość i sprawdzone rozwiązania z technologicznymi nowościami. Mistrz Przygody jest gotów na kolejne wyzwanie. A Ty? 

>> Dowiedz się więcej <<

 

KOMENTARZE


REKLAMA