fbpx
A password will be e-mailed to you.

Sprzęgło motocyklowe ma bardzo trudne zadanie. Przenosi ogromne siły i pracuje w bardzo trudnym środowisku. Należy o nie dbać, bo od jego działania zależy efektywna i bezpieczna jazda. Kluczowym elementem sprzęgła są przekładki.

Nieumiejętne stosowanie sprzęgła, może spowodować jego przedwczesne zużycie. Ale nawet jeżeli obchodzisz się z lewą klamką jak należy, musisz liczyć się z tym, że sprzęgło po pewnym czasie zużyje się. Jeśli zauważysz, że biegi wchodzą z trudem, motocykl delikatnie pełza mimo wciśniętego sprzęgła albo nie przyspiesza, choć wzrastają obroty silnika, może to oznaczać pilną konieczność wymiany całego sprzęgła.


REKLAMA

Najwyższa jakość

W ofercie TRW znajdują się stalowe tarcze przekładkowe dostępne jako zestawy dla niemal wszystkich modeli. Wykonane są z bardzo wytrzymałych materiałów, co zapewnia maksymalne bezpieczeństwo i optymalną wydajność.  Stalowe tarcze przekładkowe wyprodukowane są w Niemczech z najwyższej jakości niekorozyjnej stali. Wymiarami i charakterystyką odpowiadają elementom fabrycznym. Sprzedawane są jako kompletny zestaw przeznaczony do konkretnego motocykla.


REKLAMA



REKLAMA


Po czym poznać, że przekładki nadają się do wymiany? Pierwszym objawem mogą być wymienione wcześniej problemy z działaniem sprzęgła. Najbardziej typowym objawem zużytych przekładek jest jednak ich odbarwienie lub odkształcenie. To częsty przypadek, kiedy motocykl używany jest w sporcie.

KOMENTARZE


REKLAMA