fbpx

Szukacie motocykla do jazdy w terenie, ale posiadacie tylko kat. B. Nie ma problemu. Mamy dla Was niezłą propozycję.

Rieju Marathon PRO 125 to motocykl, który może być niedoceniany. Większość przyszłych kierowców, przesiadających się z samochodów, szuka bowiem czegoś co będzie sprawdzać się w mieście. Marathon PRO 125 to jednak maszyna przeznaczona na mniej utwardzone drogi i to tam pokaże swój pełen potencjał.

15 konny silnik, do tego dobrze zestrojona skrzynia biegów i zawieszenie o dużym skoku powodują, że podczas pokonywania leśnych, nieutwardzonych dróg ta 125-tka sprawdza się zaskakująco dobrze! Zobaczcie test wideo przygotowany przez naszych kolegów ze Skuterowo.com i przekonajcie się czy Rieju Marathon jest tym co spełni Wasze oczekiwania.

Dane techniczne Rieju Marathon Pro 125:

Rama: zwiększona odporność, podwójna, stalowa, kołyskowa

Zawieszenie przednie (mm): amortyzator Marzocchi – odwrócony, średnica – 40mm

Zawieszenie tylne: gazowy amortyzator mono-shock z oddzielnym pojemnikiem w systemie PRS

Rozmiar kół (przód/tył): 90/90-21 / 120/80-18

Hamulec przedni: tarczowy typu wave 300 mm – dwa tłoczki – Galfer

Hamulec tylny: tarczowy typu wave 200 mm – Galfer

Silnik: Minarelli 4T – 125cc

Średnica cylindra skok (mm): 52 x 58,6 mm

Liczba biegów: 6

Chłodzenie: Ciecz

Gaźnik: Keihin CVEK 30

Rozruch: Elektryczny

Rozstaw osi (mm): 1405 mm

Wymiary Dł./Wys./Szer. (mm): 2150/1165/800

Wysokość w siodle (mm): 900 mm

Waga sucha: 107,6 kg

Pojemność zbiornika paliwa: 6,3 l

Więcej o motocyklach, skuterach i motorowerach znajdziecie na www.Skuterowo.com oraz na YouTube Skuterowo.com.

KOMENTARZE