Kymco nie ma bardzo rozbudowanej oferty jeśli chodzi o motocykle. Warto się jej jednak przyjrzeć choćby ze względu na jakość wykonania tych pojazdów. Czym zatem możecie się poruszać posiadając jedynie prawo jazdy kat. B?

Kymco Zing II 125

Kymco Zing II 125

Ta propozycja przypadnie do gustu szczególnie miłośnikom chopperów i cruiserów. Klasyczna linia, szprychowe koła, duża ilość chromowanych detali to cechy charakterystyczne tej maszyny. Zresztą motocykl na pierwszy rzut oka wygląda na większy niż 125-tka.

Jednocylindrowy silnik generuje moc prawie 12 KM. Jednoślad rozpędza się do prawie 120 km/h. To robi wrażenie chociaż trzeba pamiętać, że Zing II nie zrobi tego szybko.

Ten model jest najdroższą propozycją w motocyklowej ofercie Kymco. Tym bardziej szkoda, że na tylnym kole znajdziemy tylko bębnowy hamulec, który działa tylko jako kiepski spowalniacz.

Dane techniczne Kymco Zing II:

Wymiary [dł./szer./wys. (mm)]: 2183/775/1055

Wysokość kanapy (mm): 680

Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg): 152

Silnik: 4-suw

Poj. skokowa (ccm): 125

System chłodzenia: powietrze

Układ zasilania: gaźnik

Moc (KM): 11,6

Max. moment obr. (Nm): 9,3

Zbiornik paliwa (L): 14

Przeniesienie napędu: skrzynia manualna

Rozmiar opon przód: 3.0-18

Rozmiar opon tył: 130/90-15

System hamulcowy – typ (przód/tył): tarcza / bęben

Układ hamulcowy – średnica (mm): 276 / 140

Cena: 10 500 zł

Kymco CK-1 125

Kymco CK-1 125

To naked, który doskonale poradzi sobie z miejskimi wyzwaniami. Ten motocykl przypadnie do gustu raczej młodym kierowcom. Stylistyka jest dość podobna do tego co proponuje konkurencja. Jednak agresywne linie i ciekawe detale takie jak czerwone wykończenia przedniego hamulca robią bardzo pozytywne pierwsze wrażenie. Projektanci mogliby nieco popracować nad zegarami, ale nie ma co na nie za bardzo narzekać.

Jednostka napędowa generuje przyzwoite 10,2 KM co na pewno wystarczy by w pracy pojawić się zdecydowanie wcześniej niż koledzy jadący komunikacją miejską czy samochodami.

Dane techniczne Kymco CK-1 125:

Wymiary [dł./szer./wys. (mm)]: 2035/740/1050

Wysokość kanapy (mm): 780

Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg): 136

Silnik: 4-suw

Poj. skokowa (ccm): 125

System chłodzenia: powietrze

Układ zasilania: gaźnik

Moc (KM): 10,2

Max. moment obr. (Nm): 10

Zbiornik paliwa (L): 13,5

Przeniesienie napędu: skrzynia manualna

Rozmiar opon przód: 80/100-17

Rozmiar opon tył: 110/80-17

System hamulcowy – typ (przód/tył): tarcza / bęben

Układ hamulcowy – średnica (mm): 276 / 130

Dostępna kolorystyka: biały, piaskowy

Cena: 8 990 zł

Kymco Pulsar S 125

Kymco Pulsar S

Jest to najtańszy motocykl w ofercie Kymco. Pulsra S przeznaczony jest dla miłośników bardziej klasycznych kształtów. Jednoślad być może nie poraża wysublimowanym wyglądem jednak jego główną zaletą jest użyteczność. Ekonomiczny silnik, wygodna pozycja za kierownica i wystarczające osiągi to mocne strony tej propozycji Kymco. Pulsar S sprawdzi się zarówno podczas codziennych dojazdów do pracy jak i weekendowego wyjazdu na działkę. Spakowanie się na dłuższą podróż ułatwi tylny bagażnik, do którego bez problemu przymocujecie niezbędne rzeczy.

Dane techniczne Kymco Pulsar S 125:

Wymiary [dł./szer./wys. (mm)]: 2010/735/1060

Wysokość kanapy (mm): 760

Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg): 130

Silnik: 4-suw

Poj. skokowa (ccm): 124

System chłodzenia: powietrze

Układ zasilania: gaźnik

Moc (KM): 9,8

Max. moment obr. (Nm): 8,6

Zbiornik paliwa (L): 15

Przeniesienie napędu: skrzynia manualna

Rozmiar opon przód: 2.75-18

Rozmiar opon tył: 90/90-18

System hamulcowy – typ (przód/tył): tarcza / bęben

Układ hamulcowy – średnica (mm): 240 / 130

Dostępna kolorystyka: czerwony, czarny

Cena: 6 400 zł

KOMENTARZE