fbpx
A password will be e-mailed to you.

Honda PCX 150, bardzo popularny (lecz nie w Polsce) skuter, doczekał się zmian poprawiających komfort i ekonomię jazdy.

Projektanci nadali Hondzie PCX 150 bardziej nowoczesny, usportowiony wygląd, a oprócz tego dodali parę drobiazgów wpływających na komfort użytkowania. We wszystkich lampach zainstalowano diody LED, dodano przycisk świateł awaryjnych, zegar w kokpicie oraz 12-woltowe gniazdo umożliwiające np. ładowanie telefonu. Umieszczono je w przednim schowku po lewej stronie. Zyskał on większe wymiary – pozwala teraz na umieszczenie małej butelki lub puszki z napojem. Pod kanapą Hondy PCX 150 jest miejsce na schowanie kasku.


REKLAMA

Honda w komunikacie prasowym podkreśla, że modyfikacje dotyczyły również oszczędności paliwa. Już dwa lata temu wprowadzono nowy silnik o obniżonych drganiach. W modelu 2014 jednostka napędowa została jeszcze bardziej dopracowana pod tym kątem, co wpłynęło na mniejsze spalanie. Również zastosowanie świateł LED obniżyło obciążenie silnika w zakresie generowania prądu. Dalsze oszczędności uzyskano dzięki zastosowaniu opon o mniejszych oporach toczenia.

Producent twierdzi, że litr paliwa pozwala teraz na przejechanie 44 km (2,27 l/100 km), a zwiększony bak z 5,9 do 8 litrów pozwala na przejechanie do 350 km na jednym tankowaniu.

Jednocylindrowy, chłodzony płynem silnik o pojemności 149 ccm pozwala na szybki start spod świateł. Od zera do 50 km/h ma rozpędzać się w 4,9 sekundy. Silnik osiąga moc maksymalną – 13,6 KM przy 8500 obr/min., a maksymalny moment obrotowy 14 Nm już przy 5000 obr/min. Pozwala to rozwinąć prędkość ponad 100 km/h.


REKLAMA



REKLAMA


Nowy model Hondy PCX 150 znajdzie się w sprzedaży wiosną.

KOMENTARZE

REKLAMA