fbpx
A password will be e-mailed to you.

Jeżeli w twoim posiadaniu jest już maszyna o sportowym charakterze, warto zadbać o jej możliwości trakcyjne. Tutaj z nową propozycją wychodzi Pirelli. Model Diablo Rosso IV to idealne połączenie sportowych właściwości z doskonałym odprowadzaniem wody i wydłużoną trwałością.

Opony Pirelli Diablo Rosso IV skierowane są zarówno do motocyklistów z sportowymi zapędami, ceniących emocje i osiągi na motocyklach supersport i naked, jak i dla weekendowych podróżników oraz wszystkich tych, których najbardziej cieszy połączenie długich podróży z dynamicznym pokonywaniem zakrętów w głębokim pochyleniu. To najbardziej sportowa opona Pirelli przeznaczona do użytku drogowego – dzięki najnowszym technologiom gotowa na różne warunki pogodowe. Właściwości tylnej opony są „szyte na miarę” – mocno zależą od danego rozmiaru, a więc tym samym potencjalnych zastosowań. Lamele Pirelli Flash Grooves umożliwiają mikroprzesunięcia gumy, ale jednocześnie pozwalają na połączenie efektywnego odprowadzania wody i zdolności osiągania wysokich prędkości.Funkcją dodatkowych lameli poprzecznych jest efektywne odprowadzanie wody w pochyleniu, ale także idealne wyczucie drogi w zakrętach i równomierne ścieranie. W oponie przedniej zastosowano dwie mieszanki gumowe. Sztywna mieszanka środkowa gwarantuje stabilność przy wysokich prędkościach i wysoką trwałość. Miękka mieszanka barków daje oponie Diablo Rosso IV niezrównaną przyczepność w zakrętach.W oponie tylnej wykorzystano układ „Cap&Base” łączący dwie mieszanki: sztywną mieszankę podstawy i środkowej części bieżnika oraz miękką mieszankę barków. Ta pierwsza nadaje oponie wysoką trwałość, zdolność szybkiego rozgrzewania się oraz dobre rozprowadzanie ciepła. Ta druga poprawia przyczepność na mokrych nawierzchniach. Wielopromieniowe zarysy profili przedniej i tylnej opony Diablo Rosso IV zostały opracowane przez Pirelli na zawodach WSBK. Pozwalają one niezwykle precyzyjnie i intuicyjnie wykorzystywać pełnię możliwości opony w każdym z możliwych kątów pochylenia. Nowe materiały konstrukcyjne, takie jak np. stosowany w większych rozmiarach tylnej Pirelli Diablo Rosso IV sztuczny jedwab Lyocell , pozwalają uzyskać wyższą trakcję na wyjściu z zakrętu, ale także przyjemną i precyzyjną reakcję na każdy ruch kierownicy.Opony Pirelli Diablo Rosso IV trafią do sieci dealerskiej już w kwietniu. Więcej informacji znajdziecie na stronie marki Pirelli

KOMENTARZE