Wrześniowy numer Świata Motocykli już w kioskach! A w nim Triumph Daytona 675 kontra Ducati Panigale 899, używana Honda CBR 1100XX Blackbird, nowy Hyosung GD 250 Exiv oraz co poradzić kierowcom samochodów, którzy chcą przesiąść się na motocykl 125.

Drodzy Czytelnicy!


REKLAMA

Pichcąc poprzedni numer, nie mieliśmy jeszcze pewności, w jakiej formie zatwierdzona zostanie ustawa rozszerzająca prawo do dosiadania motocykli klasy 125 ccm. Teraz już jest pewne, że we wrześniu będzie można śmigać legalnie na każdym, homologowanym motocyklu tej pojemności.

W naszej opinii ta ustawa ma szanse zrewolucjonizować rynek motocyklowy. W związku z tym publikujemy listę maszyn z klasyczną skrzynią biegów, dostępnych w Polsce. Może posłużyć Wam jako ściągawka w doradzaniu mniej doświadczonym krewnym i znajomym. Pomyśleliśmy też, że dobrze by było w kilku zdaniach przedstawić początkującym nasze sugestie dotyczące ubioru motocyklisty. Tego obowiązkowego i dobrowolnego.

Niejako w kontrapunkcie do materiału dla „świeżaków” stoi porównanie dwóch motocykli sportowych, które przeprowadziliśmy na torze. Tu trzeba było wykazać się wyższymi umiejętnościami jeździeckimi. Głównym testerem w tym wypadku był Andrzej „Simpson” Drzymulski, którego oficjalnie witamy na redakcyjnym pokładzie. Pewnie część z Was zna go z publikacji w innych tytułach.

Fot. Sławomir Kamiński

A dla naprawdę dużych chłopów przygotowaliśmy test Indiana Chiefa Vintage. Po 75 latach maszyny tej marki oficjalnie wracają na nasz rynek. Ciekawe, czy będą poważną konkurencją dla Harleya?

Do następnego numeru!

Lech Potyński

A w numerze, oprócz tego, co zapowiedział Lech, przeczytacie m.in.:

prezentację Hyosunga GD 250 Exiv

Fot. Krzysztof Chrostek

artykuł o używanej Hondzie CBR 1100XX Blackbird

Fot. Honda

materiał o skuterze Garelli Faspider XO 50

Fot. Sławomir Kamiński

KOMENTARZE

REKLAMA

Polecane artykuły
Prezentowaliśmy już motocykle 125 spod znaku trzech kamertonów. Czas na…
Odpowiedź na pytanie, czy taniej jest kupić motocykl używany, czy…