fbpx
A password will be e-mailed to you.

Kolejny producent przedstawił swoje nowości na nadchodzący sezon. Oczywiście nie zabrakło 125-tek, są też jednak klasyki z silnikami 250 ccm i 400 ccm oraz lekki motocykl typu Adventure.

Romet RCR 125

Advertisement

Romet nie zapomniał oczywiście o szalenie popularnych maszynach klasy 125 ccm. RCR 125 to cruiser dla osób bez motocyklowego prawa jazdy. Linie maszyny są przyjemne i na pewno mogą się podobać.

Motocykl napędza dwucylindrowy, rzędowy silnik. Serce generuje około 11 KM. Warto wspomnieć, że na pokładzie mamy tarczowe hamulce. Z przodu znajdują się dwie tarcze. Wydaje się zatem, że na hamowanie tego pojazdu nie będziemy narzekać. Do tego widelec USD i ledowe oświetlenie.

Fot. Romet

Fot. Romet

 

Romet RX Street i RX Tour 125

Te maszyny Romet reklamuje jako ?niezawodne, niedrogie i nowoczesne?. Oba motocykle napędza ten sam silnik – OHV o pojemności 125 ccm z wałkiem wyrównoważającym. Kierowca będzie miał do dyspozycji 15 KM. Za zatrzymanie odpowiada stały w takich wypadkach zestaw: tarcza – bęben.

Modele Street i Tour różnią się detalami. Pierwszy jest miejskim nakedem z aluminiowymi felgami. W drugim natomiast znajdziecie szprychowe koła i wyższy błotnik, co ma nawiązywać do jednośladów enduro.

Fot. Romet

Fot. Romet

 

Romet Z-One T i Z-One S 125

To jeden motocykl w dwóch wersjach. Możecie wybierać między nakedem, a modelem z małą, przednią owiewką. Oba motocykle na pewno świetnie poradzą sobie w mieście. Kompaktowa, wąska konstrukcja sprzyja łatwemu przeciskaniu się w korku.

Obie maszyny napędza taka sama jednostka – jednocylindrowa o pojemności 125 ccm generująca około 11 KM.

Na pokładach mamy tarczowe hamulce na obu osiach. Warto wspomnieć, że w wersji S znajdziecie zawieszenie USD.

Fot. Romet

Advertisement

Fot. Romet

 

Romet ADV 250

Ten motocykl to lekka maszyna typu Adventure, która na pewno przypadnie do gustu motocyklowym turystom. Jednoślad wyróżnia się bardzo ciekawym i nowoczesnym wyglądem. Poza tym na pokładzie znajdziecie wszystko czego możecie potrzebować podczas dłuższej podróży. Wygodna kanapa, komfortowa pozycja za sterami oraz dynamiczny silnik generujący 25 KM i 22 Nm. Jak twierdzi producent spalanie plasuje się na poziomie około 3 litrów.

Oprócz tego Romet zadbało o gotowe systemy doposażenia turystycznego.

Fot. Romet

Fot. Romet

 

Romet SCMB 250

To propozycja dla lubiących stylowe motocykle. SCMB napędzany jest widlastym silnikiem o pojemności 250 ccm zasilanym wtryskiem paliwa. Jednostka generuje około 17 KM i 19,5 Nm.

W tym motocyklu jednak najbardziej liczy się wygląd. Oldschoolowy styl świetnie wpasowuje się w panującą ostatnio modę. Do tego oświetlenie LED, ciekawe malowani i.. czy to będzie przepis na sukces Rometa w 2016?

Romet Classic 400

Ten model to ukłon w stronę klasyki. Motocykl można nawet wyposażyć w wózek boczny. Sercem maszyny jest chłodzony olejem i powietrzem silnik o pojemności 400 ccm. Kierowca dostaje do dyspozycji około 26 KM. Jak podaje producent klasyka rozpędzicie maksymalnie do jakiś 150 km/h.

Na przednim kole znajdziecie tarczowy hamulec, z tyłu jest bęben. Rozwiązanie klasyczne, ale czy wystarczające?

Fot. Romet

Fot. Romet

 

KOMENTARZE