fbpx
A password will be e-mailed to you.

Honda przygotowała na rok 2014 wiele nowości. Część pokazano w ub.r. na targach w Mediolanie i w Tokio. O niektórych dowiedzieliśmy się całkiem niedawno.

Honda CB 650F

Honda CB 650F


REKLAMA

Średni naked bike w stylu streetfightera. Czterocylindrowy silnik został opracowany tak, by osiągnąć wysoki moment obrotowy. Dobrze zestrojone, wysokiej jakości podwozie z opcjonalnym układem ABS. Przewidziany także w wersji 35 kW odpowiadającej kategorii A2 (także z ABS).

Honda CBR 650F

Honda CBR 650F

Nowy model średniej klasy w sportowym stylu. Czterocylindrowy silnik i podwozie mają wiele wspólnych cech z modelem CB 650F.

Honda CTX 700

Honda CTX 700

Nowy motocykl o wyróżniającym się stylu, przygotowany z myślą o motocyklistach z prawem jazdy kategorii A2. Łączy najlepsze cechy cruisera i motocykli szosowych z pełnym wigoru, dwucylindrowym silnikiem, zautomatyzowaną skrzynią DCT i ABS-em.

Honda CTX 700N

Honda CTX 700N

CTX 700N to odmiana CTX 700 tyle, że bardziej w stylu naked.

Honda CTX 1300

Honda CTX 1300

Model aspirujący do roli touring cruisera. Wyposażony w pełen mocy, czterocylindrowy silnik w układzie V i zaawansowaną technologię. Wyróżnia go łatwość prowadzenia, zrelaksowana pozycja kierowcy, dwie sakwy, stereofoniczny systemem audio i ekskluzywne wyposażenie.

Honda CBR 1000RR Fireblade

Honda CBR 1000RR Fireblade

Nowa generacja otrzymuje zmodyfikowaną głowicę i wydech oraz przeprogramowany wtrysk, który teraz ma zapewnić lepszą moc w górnym zakresie obrotów, a także poprawić moment obrotowy przy średnich obrotach.

Honda CB1100EX

Honda CB1100EX

Od 2014 roku, dostępne są dwie wersje Hondy CB1100. Standardowy model jest mrocznym i groźnie wyglądającym café racerem, dostępnym jedynie w czarnym malowaniu.

Zobacz nasz test: Honda CB 1100 | UJM, czyli uniwersalny japoński motocykl

Honda CB1100EX wyróżnia się kilkoma subtelnymi różnicami, jeszcze bardziej podkreślającymi legendę klasycznego CB. Szprychowe felgi, dwa tłumiki, grubsze i bardziej miękkie siedzenie, a także większy zbiornik paliwa, jeszcze bardziej podkreślają klasyczny wygląd maszyny.

Honda CBR 1000RR Fireblade SP

Honda CBR 1000RR Fireblade SP


REKLAMA



REKLAMA


Wersja SP, przeznaczona do użytku na torze, poza zmianami wprowadzonymi w wersji Fireblade, otrzymuje przednie i tylne zawieszenie Öhlins, przednie zaciski hamulcowe Brembo typu monoblock, pojedyncze siedzenie i specjalne malowanie. Silnik jest fabrycznie optymalizowany.

Honda Crosstourer

Honda Crosstourer

Kolejna odsłona sports-tourera z silnikiem V4 zyskała nowy szlif dzięki kontroli trakcji STC (Selectable Torque Control, z trzema trybami pracy i możliwością wyłączenia), samoczynnie wyłączającym się kierunkowskazom (z inteligentnym układem rozpoznawania skrętów i wyprzedzania), nowemu kluczykowi stacyjki (z bocznymi nacięciami w stylu fali), nowemu ukształtowaniu siedzenia (i dodaniu opcjonalnego, obniżonego) czy malowaniu w militarnym stylu camouflage. Poprawiono też oprogramowanie opcjonalnej, zautomatyzowanej skrzyni DCT.

Honda Integra

Honda Integra

Jedna z najbardziej innowacyjnych maszyn Hondy, teraz w mocniejszym stylu, otrzymuje silnik o pojemności zwiększonej do 745 ccm, większą moc i wyższy moment obrotowy. Poprawiono ergonomię i oprogramowanie zautomatyzowanej skrzyni DCT. Nowy jest lekki, aluminiowy wahacz. Zmieniono też wiele detali.

Honda NC 750S

Honda NC 750S

Zwiększenie pojemności silnika o 75 ccm, podniesienie mocy i momentu obrotowego, podwójne wałki wyrównoważające, nowy tłumik wydechu, zmienione przełożenia, lepsze wyposażenie (m. in. ABS w standardzie), poprawione oprogramowanie opcjonalnej skrzyni DCT – to wszystko doskonali ten jeden z najbardziej dostępnych, użytecznych i przyjemnych motocykli.

Honda NC 750X

Honda NC 750X

Wersja X od podstawowej odmiany S różni się owiewkami w stylu enduro.

Honda VFR 800F

Honda VFR 800F

Całkowicie odnowiony wygląd stał się bardziej wyrazisty, współczesny, zachowując przy tym coś więcej, niż tylko echo klasycznego designu VFR. Nowy jest widelec teleskopowy z przodu, tylny wahacz Pro-arm, nowe są koła i nadwozie. Dodano siedzenie z regulowaną wysokością, kontrolę trakcji i ABS w standardzie, podgrzewane manetki i unikalne, samoczynnie wyłączające się kierunkowskazy (z inteligentnym układem rozpoznawania skrętów i wyprzedzania). Masa – niższa o 10 kg w porównaniu z poprzednikiem, a silnik na nowo zestrojony dla poprawy momentu obrotowego w niskich i średnich zakresach.

Honda Gold Wing F6B

Honda Gold Wing F6B

Celem zespołu pracującego nad modelem Gold Wing F6B było stworzenie zwrotnego i poręcznego motocykla. Musiał prowadzić się komfortowo w ruchu miejskim, ale także dawać frajdę na krętych, bocznych drogach, jak i oferować odpowiednie osiągi na autostradach. Tworząc model Gold Wing F6B, Honda wróciła do korzeni Gold Winga GL1800. Zniknęła nawigacja satelitarna i opcjonalna poduszka powietrzna, podobnie jak tempomat, podświetlanie przyrządów, automatycznie wyłączające się kierunkowskazy i podgrzewane manetki. Siedzenie dla kierowcy i pasażera jest całkowicie nowe i daje duże poczucie przestrzeni – prawie jak w samochodzie typu kabriolet. Pasażer otrzymał teraz podnóżki (zamiast podestu pod stopy) oraz czarne, aluminiowe uchwyty rąk.

Zobacz nasz test: Honda GoldWing F6B | B jak bagger

KOMENTARZE

REKLAMA