fbpx
A password will be e-mailed to you.

Yamaha dodaje do swojej skuterowej oferty nowy model. X-MAX 400 zachowuje kompaktowe rozmiary dwieściepięćdziesiątki, oferując większą moc i osiągi.

Yamaha stworzyła kolejną odsłonę maksiskutera X-MAX. Dzięki kompaktowemu, lekkiemu podwoziu i mocnemu silnikowi o pojemności 400 ccm nowy X-MAX ma doskonałe osiągi i przyspieszenie, nie tracąc nic z łatwości prowadzenia, zwinności i kompaktowych rozmiarów X-MAXA 250.


REKLAMA

Nowy członek rodziny X-MAX powinien spodobać się tym klientom, którzy oczekują zwinności, jakości, dużej mocy i codziennej praktyczności w mieście.

Górna granica prędkości 150 km/h, obszerna przestrzeń bagażowa i luksusowe, podwójne siedzisko sprawiają, że X-MAX 400 sprawdzi się zarówno podczas weekendowych wypadów za miasto, jak i długodystansowych podróży.

Jedną z kluczowych właściwości, które cechują rodzinę MAX, i która nadaje wyrazistości nowemu X-MAX 400, jest wysokiej jakości nadwozie z firmowymi panelami bocznymi „boomerang”. Znajdujące się po obu bokach skutera, począwszy od przedniej części podłóg aż po boczne partie siedziska, panele nadwozia w kształcie bumerangu akcentują dynamiczny styl modelu X-MAX 400.

X-MAX 400 jest pierwszym skuterem marki Yamaha z pozycyjnymi światłami LED, które oprócz swoich praktycznych funkcji podkreślają także nowoczesną konstrukcję skutera.

Stopniowane siedzisko zostało zaprojektowane tak, aby zapewniać wyjątkowo wygodną jazdę zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Ponadto układ kanapy w X-MAX 400 umożliwia przyjęcie wyprostowanej pozycji dla zachowania większego komfortu oraz większej kontroli, szczególnie w ruchu miejskim.


REKLAMA



REKLAMA


X-MAX 400 wyróżnia się także nowym oprzyrządowaniem w stylu samochodowym, które zawiera analogowy wskaźnik obrotów i komputer pokładowy.

Jednocylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy, chłodzony cieczą silnik DOHC modelu X-MAX 400 jest kolejnym etapem ewolucji sprawdzonej konstrukcji, która obecnie napędza popularny model Majesty 400. Osiągając 23,2 kW (31,5 KM) przy 7500 obr/min, ten kompaktowy i szybko reagujący silnik wytwarza o ponad 54% więcej mocy ma też o 60% większy moment obrotowy niż jednostka wykorzystywana obecnie w X-MAX 250.

Przednie widelce teleskopowe w stylu motocyklowym w połączeniu z podwójnymi, przednimi tarczami pływającymi, lekkimi kołami ze stopu o wymiarach 15 cali przednie, 13 cali tylne oraz szerokimi oponami, zostały opracowane po to, aby zapewniać stabilną jazdę przy dużych prędkościach. Pomimo znacznego wzrostu mocy nowy model o pojemności 400 waży tylko 211 kg z płynami.

Nowy X-MAX 400 będzie dostępny w salonach Yamahy od lipca 2013 roku, a w kolejnych miesiącach pojawi się jego wersja wyposażona w ABS.

Cena: 23 900 zł.

KOMENTARZE


REKLAMA