Opony z linii Dunlop Geomax MX wyróżniają się udoskonaloną przyczepnością w zróżnicowanym terenie, dzięki zastosowaniu elementów bieżnika typu ”blok w blok„. Wysoką przyczepność i komfort prowadzenia zapewnia także kierunkowy bieżnik opony przedniej. Bieżnik charakteryzuje się udoskonaloną elastycznością, a specjalna mieszanka gumowa w ścianie bocznej sprawia natomiast, że opony te lepiej odpowiadają na warunki panujące na […]

Opony z linii Dunlop Geomax MX wyróżniają się udoskonaloną przyczepnością w zróżnicowanym terenie, dzięki zastosowaniu elementów bieżnika typu ”blok w blok„. Wysoką przyczepność i komfort prowadzenia zapewnia także kierunkowy bieżnik opony przedniej.

Bieżnik charakteryzuje się udoskonaloną elastycznością, a specjalna mieszanka gumowa w ścianie bocznej sprawia natomiast, że opony te lepiej odpowiadają na warunki panujące na nawierzchni toru.

Dzięki takiej specyfikacji, linia opon Dunlop Geomax święci trumfy od chwili wprowadzenia jej do oferty. W 2015 roku w Mistrzostwach Świata poziomu Grand Prix, Shaun Simpson, Gautier Paulin i Ryan Villopoto sięgnęli po zwycięstwo w MXGP właśnie na oponach Dunlop Geomax. W amerykańskiej klasyfikacji pro, opony Geomax z bieżnikiem MX32 i MX52 przez cztery lata z rzędu zwyciężały we wszystkich krajowych mistrzostwach supercross i motocross.

W ubiegłym roku zalety opon Geomax mieli okazję poznać również polscy zawodnicy. Dunlop na Mistrzostwach Europy MX w Cieszynie wyposażył w nie 9-letniego Olafa Włodarczaka, firma drugi raz z rzędu wsparła także doświadczony, motocrossowy zespół Freestyle Family, zaopatrując go w opony MX32. Ponadto, na tym samym modelu opon w Mistrzostwach Polski Enduro wystartował Łukasz Kurowski, a Karol i Łukasz Kędzierscy z zespołu Bros Racing w Mistrzostwach Polski Motocross.

”Otrzymywaliśmy sygnały o dużym zainteresowaniu ze strony entuzjastów jazdy terenowej, którzy życzyliby sobie tych samych, zwycięskich osiągów klasy MXGP na oponach średnicy 18 cali, co użytkownicy 19-calowych opon Geomax MX. W związku z tym od stycznia bieżącego roku dostępne jest 18-calowe ogumienie„ – powiedział Andy Marfleet, menedżer marketingu Dunlop Motorcycle w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Nowa nazwa dla MX32

„W ramach rozszerzenia asortymentu zmieniliśmy nazwę opon Geomax MX32. Teraz Dunlop Geomax MX32 nazywa się Geomax MX3S. Dodanie oznaczenia ”S„ oznacza, że opona jest przeznaczona do użytku na różnorodnej nawierzchni – od miękkiej do średniej. Jednak zmieniło się wyłącznie nazewnictwo, ponieważ jest to w dalszym ciągu ta sama opona, która zwyciężała w licznych mistrzostwach. Po prostu teraz jest dostępna dla jeszcze większej liczby użytkowników, w tym także w rozmiarze 18 cali„ – dodał A. Marfleet.

Geomax MX52 będzie dostępna w rozmiarze 100/100-18 i 110/100-18. Natomiast Geomax MX3S będzie dodatkowo występowała w konfiguracji 120/90-18. Geomax MX3S nadaje się doskonale do jazdy w terenie o nawierzchni miękkiej aż po średnią, a z kolei Geomax MX52 – w terenie o nawierzchni średniej aż po twardą. W obu opony zastosowano technologie, za sprawą których są chętnie wybierane zarówno przez zawodników, jak i amatorów wyścigów. Geomax MX znalazły się na wyposażeniu motocykli, takich producentów jak KTM, Kawasaki czy Honda, których kierowcy zwyciężali w Mistrzostwach Świata.

KOMENTARZE