fbpx

Tego typu motocykle, a więc lekkie enduro, przystosowane nawet do jazdy po mieście stają się coraz bardziej popularne. Nie ma co się dziwić: są względnie tanie, dają duże możliwości (zarówno terenowe jak i turystyczne) i są bardzo odporne. Teraz do oferty kawasaki dołączy KLX 230!

Przyjazny budżetowi motocykl enduro dostaje FI, ABS, 6-biegową skrzynie i wiele więcej!

 
Kawasaki ogłosiło wprowadzenie do sprzedaży zupełnie nowego motocykla dual sportowego – KLX230. Motocykl ten nie będzie następcą znanego już modelu KLX250, ale stanie obok niego jako motocykl bardziej ekonomiczny i przyjazny mniej zaawansowanym jeźdźcom. Jednoślad otrzymał silnik chłodzony powietrzem o pojemności 233 cm3, wtrysk paliwa, a także totalnie nowy układ ABS, wyposażony w system ABS. Układ został zaprojektowany wspólnie z marką Bosch i przewidziano w nim opcję drogową, jak i terenową. Poza tym KLX 230 otrzymał również 6- biegową skrzynie biegów, więc spokojnie poradzi sobie w cyklu miejskim oraz w trakcie weekendowych wojaży

W osi przedniej znajdziemy 21 calowe koło szprychowe, a z tyłu 18 calowe. Do tego wszystkiego na pokładzie znajdziemy rozrusznik, a to jak się domyślacie bardzo cenna rzecz!

Wygląd

Bez wątpienia dla inżynierów Kawasaki oświetlenie przednie było priorytetem w trakcie planowania tego motocykla. Z przodu znajdziemy ogromną lampę o mocy 60/55 W, która według zapewnień producenta ma zapewnić doskonałe oświetlenie w nocy. Czy tak jest? To się okaże, tymczasem to właśnie lampa przednia jest najbardziej charakterystycznym punktem motocykla. 

Kawasaki KLX 230

 

KLX 230, to motocykl przewidziany dla dwóch osób. Z tyłu znajdziemy podnóżki pasażera, a w lewej pokrywie bocznej odnajdziemy zestaw narzędzi, do szybkich napraw na trasie. Skrzynka narzędziowa wykorzystuje system Kawasaki One-key, co oznacza, że ​​panel boczny jest dogodnie odblokowywany za pomocą kluczyka zapłonowego. 

Kawasaki przygotowało swoją nowość, jako wyraźną konkurencję dla motocykli takich jak: Suzuki DR200S czy Yamaha XT250. Według zapewnień producenta jego cena nie będzie zwalała z nóg i będzie to doskonała opcja dla początkujących kierowców

Kawasaki KLX 230

Dane techniczne

Kawasaki KLX230

Silnik: 4-suwowy, 1-cylindrowy, SOHC, chłodzony powietrzem
pojemność: 233cc
Średnica x skok tłoka: 67,0 x 66,0 mm
Stopień sprężania: 9,4: 1
Zasilanie: DFI w / 32 mm korpus przepustnicy
Zapłon: TCBI Electronic Advance
Skrzynia biegów: sześciobiegowa z mokrym wielotarczowym sprzęgłem
Napęd końcowy: łańcuch
Przednie zawieszenie / skok: widelec teleskopowy 37 mm /20.32cm
Tylne zawieszenie / skokł: system zawieszenia Uni-Trak® i pojedynczy amortyzator z możliwością regulacji napięcia wstępnego / 20.32cm
Opona przednia: 2,75 x 21
Opona tylna: 4,10 x 18
Hamulce przednie: pojedynczy płatek 265 mm z podwójnym zaciskiem tłokowym
Hamulce tylne: pojedynczy płatek o średnicy 220 mm z zaciskiem jednotłokowym
Typ ramy: Obwód stalowy o dużej wytrzymałości na rozciąganie

Rozmiary w calach

Całkowita długość: 82,9 cala
Całkowita szerokość: 32,9 cala
Ogólna wysokość: 45,9 cala
Prześwit: 10,4 cala
Wysokość siedziska: 34,8 cala.
Masa własna: 133.0 kilogramy
Pojemność paliwa: 7,6 litra
Rozstaw osi: 54,3 cala
Wybór kolorów: Lime Green

KOMENTARZE