Klocki hamulcowe premium Sinter Road & Track (SRT) TRW według producenta przewyższają zwykłe klocki hamulcowe pod wieloma względami. W porównaniu ze zwykłymi klockami wykonanymi ze spieków metalowych, wykazują w czasie dużych obciążeń znacznie dłuższą trwałość i dokładniejszy moment zadziałania.

Klocki hamulcowe TRW Sinter Road & Track (SRT) przekonają nawet zaawansowanych motocyklistów wykorzystujących swoje umiejętności w amatorskich wyścigach lub na track-dayach – przede wszystkim dzięki świetnej dozowalności, stałej i niezakłóconej sile hamowania (nawet przy dużych obciążeniach termicznych), doskonale wyczuwalnemu momentowi zadziałania oraz niewielkiemu naciskowi niezbędnemu do rozpoczęcia procesu hamowania.

Klocki SRT. Nie musisz zmieniać tarcz

Klocki hamulcowe (SRT) posiadają certyfikację ABE i mogą być łączone z oryginalnymi tarczami hamulcowymi, a także ze wszystkimi tarczami TRW. Bez względu na to, czy będą wykorzystywane do dynamicznej jazdy po krętych trasach, na torze wyścigowym czy użytkowane przez posiadaczy ciężkich maszyn np. „custom” – te ciche klocki są tak samo dobrym wyborem.

TRW Sinter Road & Track (SRT) Bremsbeläge für maximale Sicherheit, Langlebigkeit und Leistung auf den Punkt, selbst unter extremen Bedingungen.  //  TRW Sinter Road & Track (SRT) brake pads for maximum safety, durability and precise performance, even under extreme conditions.

Za sprawą opatentowanej technologii NRS™, utrata lub rozwarstwianie materiału ciernego klocka są niemożliwe. Podstawa klocków hamulcowych Sinter Road & Track (SRT) ma specjalnie wyprofilowany kształt haczyków trwale wnikający w materiał cierny i utrzymujący go nawet przy najbardziej ekstremalnych obciążeniach termicznych.

TRW Sinter Road & Track (SRT) Bremsbeläge für maximale Sicherheit, Langlebigkeit und Leistung auf den Punkt, selbst unter extremen Bedingungen.  //  TRW Sinter Road & Track (SRT) brake pads for maximum safety, durability and precise performance, even under extreme conditions.
W produkcji klocków hamulcowych Sinter Road & Track (SRT) zastosowano najnowocześniejsze metody technologiczne. Mieszanka elementu ciernego ze spieku metalowego jest nanoszona w procesie spiekania na gorąco pod działaniem dużego prądu w wyniku indukcji elektrycznej. W ten sposób uzyskano doskonałą, jednolitą strukturę okładziny zapewniającą stały współczynnik tarcia aż do osiągnięcia minimum płaszczyzny ciernej. Brak spadku wydajności względem obciążenia termicznego lub stopnia zużycia, a także idealna dozowalność będą argumentami dla najbardziej wymagających kierowców.

Więcej informacji

 

KOMENTARZE