Simpson przekonuje się do elektrycznych motocykli po randce z Energica Eva, Lechu wraca do świata country i westernów na Indianie Dark Horse, a Tobiasz zabiera CB500X na lokalną wycieczkę, żeby przypomnieć nam jak bardzo tęsknimy za latem. Na deser: Dakar 2020, Richard Hammond i niesamowite podróże.

Premiera: Energica Eva

Od pierwszego tygodnia lutego na sklepowych półkach do znalezienia najnowszy numer Świata Motocykli. Wszyscy bezgranicznie tęsknimy za latem, stąd lutowe wydanie ma w sobie sporo słońca. Na dobry początek Andrzej „Simpson” Drzymulski zabiera na test motocykl elektryczny włoskiej marki Energica. Jeśli interesujecie się choć trochę wyścigami to wiecie, że Energica jest głównym partnerem elektrycznej serii MotoE rozgrywanej przy MotoGP. Czy motocyklowi puryści mają się czego bać?

Konfrontacja: Honda CB1000R vs Suzuki Katana

Moda na retro motocykle idzie w ciekawym kierunku. Suzuki pierwsze rzuciło kamień i swój najnowszy model, Katana, wzorują na sprzęcie z lat ’80. Obydwa motocykle to miejscy wojownicy w retro ubraniu. Sprawdzamy, który robi większe wrażenie na kierowcy i tych, co stoją z boku. 

Sprawdzian: Indian Chief Dark Horse

Lech Potyński wskakuje za stery ogromnego Indiana Chief Dark Horse i zabiera nas na przejażdżkę do kraju wielkich samochodów, wielkich motocykli, westernów i muzyki country bez… opuszczania Warszawy. Szukamy w odrodzonym Indianie ducha sprzed lat. 

Osobowość: Richard Hammond

Ponoć Top Gear nigdy nie będzie tak spektakularne jak za czasów tria Clarkson, May i Hammond. Z tego ostatniego regularnie szydzono, że jest motocyklistą i lubi ubierać na siebie obcisłe, skórzane stroje. Richard w zeszłym roku był w Polsce, wiec nie mogliśmy przegapić okazji. Spytaliśmy go o jego drogę do Top Gear.

To oczywiście nie wszystko!

W Strefie Bez Prawa Jazdy zabieramy Was na wycieczkę niewielkim Junakiem RX One na bezdroża. Lech przybliża historię SHL-ki M 05R, a Żaneta podczas wycieczki na GP Malezji sprawdza, co dzieje się za kulisami MotoGP. Do tego nasz etatowy podróżnik (mały i duży) przypomina jak pięknie było latem, gdy Hondą CB500X zwiedzał zakątki naszego kraju. Nie zabrakło także odjechanego customa od „Smoka” i motocykla używanego. Tym razem rodzynek – Ducati Streetfighter, w sam raz przed pojawieniem się w salonach zupełnie nowego Streetfighter V4.

Numer 2 2020 Świata Motocykli do znalezienia w sklepach. A żeby nie przegapić kolejnych warto zaopatrzyć się w PRENUMERATĘ.

Świat Motocykli dostępny w najlepszych punktach sprzedaży:

 

Zamówienie prenumeraty: sklep.swiatmotocykli.pl

KOMENTARZE