fbpx
A password will be e-mailed to you.

Bez problemu zakwalifikowałem się do wyścigu kolejnej eliminacja Alpe Adria i WMMP. Motocykl, mimo że bliżej mu do spuerstocka niż supersporta (jedyne modyfikacje to owiewki, przewody hamulcowe i układ wydechowy Akrapovica) dzielnie znosi trudy rywalizacji, choć mam pewność, zwłąszcza na prostych odcinkach toru, że, reszta stawki jest mocniejsza przynajmniej o 20 KM. W końcu w […]

Bez problemu zakwalifikowałem się do wyścigu kolejnej eliminacja Alpe Adria i WMMP. Motocykl, mimo że bliżej mu do spuerstocka niż supersporta (jedyne modyfikacje to owiewki, przewody hamulcowe i układ wydechowy Akrapovica) dzielnie znosi trudy rywalizacji, choć mam pewność, zwłąszcza na prostych odcinkach toru, że, reszta stawki jest mocniejsza przynajmniej o 20 KM. W końcu w specyfikacji Supersport można zmodyfikować naprawdę wiele. Atmosfera w teamie GRANDys duo, w którego to brawach jeździ nasza 600 jest godna pozazdroszczenia. Od najszybszego w tej klasie Polaka, Daniela Bukowskiego można dowiedzieć się wielu rzeczy. Chętnie służy pomocą, a z racji tego, że bazujemy na tym samym modelu i ostano także oponach, wszelkie sugestie z jego strony chłonę jak gąbka.
Dla lepszego wykorzystanie sprzętu w Moście zmodyfikowałem nieco ustawienie kierownicy oraz obniżyłem odrobinę podnóżki. Na szczęście sportowe sety dostarczone przez firmę GRANDys duo mają szeroką skalę regulacji. Korekty wymagało także przełożenie. Aby lepiej wykorzystać potencjał seryjnego silnika na tylną oś powędrowała zębatka o 47 zębach. POzwoliło to na wykorzystanie na długiej prostej także szóstego przełożenia. W samym wyścigu udało mi się zająć 20 pozycję wśród wszystkich startujących i piąte wśród Polaków.


REKLAMA

Szymon Dziawer


REKLAMA



REKLAMA


 

KOMENTARZE


REKLAMA