160 KM i 131 Nm to robi wrażenie. Przedstawiamy najmocniejszego nakeda w ofercie maszyn Ducati.

Zgodnie z wcześniejszymi przypuszczeniami motocykl otrzymał silnik Testastretta 11° DS. Jednostka napędowa generuje imponujące 160 KM przy 9 250 obr/min i 131 Nm przy 7 750 obr/min.

Jak twierdzi Ducati nowe zawieszenie na pokładzie motocykla ma lepiej radzić sobie podczas sportowej jazdy na torze. Zarówno z przodu jak i z tyłu Monster 1200R otrzymał w pełni regulowane produkty Ohlinsa z najwyższej półki.

Za hamowanie odpowiadają natomiast produkty Brembo. Z przodu mamy do dyspozycji dwie tarcze o średnicy 330 mm z radialnie montowanymi czterotłoczkowymi zaciskami Monobloc evo M50. Z tyłu standardowo jest jedna tarcza o średnicy 245 mm z dwutłoczkowym zaciskiem.

W standardzie oczywiście znajdziecie pakiet elektroniki w postaci: riding modes, power modes, DSP Ducati Safety Pack (ABS + DTC), RbW.

Motocykl na sucho waży 180 kg. Przypomnijmy, że Monster 1200 jest o dwa kilo cięższy i ma „tylko” 145 KM.

Oczywiście motocykl przeszedł też kilka zmian stylistycznych. Inny wydech, przestylizowana sekcja tylna i przód wyglądają rewelacyjnie.

KOMENTARZE