fbpx

Chociaż crossowe Pitgangi w sprzedaży dostępne są od roku, to właśnie teraz największy importer pojazdów typu pit bike, firma MPP Trade ogłosił zakup marki, wzbogacając swoją ofertę pojazdów o nowy segment.

– Pitgang będzie uzupełnieniem naszej ofertypodkreśla Maciej Merchel, członek zarządu MPP Trade. – Do tej pory głównie skupiliśmy się na naszych czołowych markach, które pokochali zarówno zawodnicy, jak i amatorzy. Teraz otwieramy się także na pasjonatów ekstremalnej jazdy, którzy niekoniecznie chcą próbować sił w motorsporcie, ale wolny czas chcą spędzać na dwóch kółkach. Pitgang spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem odbiorców w naszym kraju, dlatego z chęcią podejmujemy się wprowadzenia tych minimotocykli do szerokiej dystrybucji. –

Pitgang to niepokorna marka minimotocykli. Wszyscy fani małych dwóch kółek kojarzą charakterystyczną czaszkę będącą znakiem rozpoznawczym “gangusów”. Solidna rama, duże koła, nowoczesny design. Tak w skrócie można określić ten budżetowy pojazd. 

– Bardzo dobrze znamy polski rynek i wiemy, że klient jest wymagający. Nawet w sektorze tańszych minimotocykli potrzebna jest marka, która nie zawiedzie odbiorców, dostarczy mnóstwa niesamowitych wrażeń, będąc jednocześnie solidną alternatywą dla droższych produktów. Dostrzegliśmy potencjał w Pitgangu i zamierzamy go wykorzystać, już pod banderą MPP– podkreśla Merchel.

Pitgang dostępny jest w dwóch wersjach 125xD i 140xD. Motocykle można kupić zarówno on-line, jak i u wybranych dystrybutorów sieci. 

MPP Trade to aktualnie największy w Polsce importer pojazdów wyczynowych typu pit bike, w ofercie posiada także inne pojazdy: quady czy dirt bike’i.  Do tej pory w wachlarzu marek firmy dostępne są m.in. YCF, MRF, Kayo, czy RXF. Pitgang to najbardziej budżetowa propozycja skierowana głównie do młodego odbiorcy. 

 

KOMENTARZE