Kymco Zing II 125 – 600 km na jednym tankowaniu W przypadku Zinga już jazda przez dwa województwa może być trasą na miarę transkontynentalną. Niewielki, jednocylindrowy silniczek pozwala utrzymać prędkość w okolicy 85 km/h, więc połykanie kilometrów przebiega trochę wolniej niż na opasłych Harleyach. Oczywiście, można nim pojechać trochę szybciej, ale przy zegarowych 114 km/h […]

Kymco Zing II 125 – 600 km na jednym tankowaniu

Kymco Zing II 125

W przypadku Zinga już jazda przez dwa województwa może być trasą na miarę transkontynentalną. Niewielki, jednocylindrowy silniczek pozwala utrzymać prędkość w okolicy 85 km/h, więc połykanie kilometrów przebiega trochę wolniej niż na opasłych Harleyach. Oczywiście, można nim pojechać trochę szybciej, ale przy zegarowych 114 km/h kończą się jego możliwości. Przecież nikt rozsądny nie będzie cały czas cisnął z prędkością maksymalną! Nie ten styl… Natomiast przy spokojniejszej jeździe nie tylko będziemy bezstresowo podziwiać krajobraz, ale zyskamy na maleńkim spalaniu. Przy pojemnym zbiorniku paliwa gwarantowane są duże przebiegi bez tankowania. W trasie nawet ponad 600 km. Trzeba pamiętać, aby nie zapędzić się na autostradę, to nie miejsce dla Zinga.

Kymco Zing II – w mieście też się odnajdzie

Kymco Zing II 125

Motocykl jest wygodny a zawieszenie niezbyt twarde, więc dłuższa jazda bez przerw jest możliwa. Gdyby siedzenie zamontowano trochę wyżej, komfort byłby jeszcze lepszy. Motocykl prowadzi się lekko, więc i początkujący nie będą mieli problemów z jego okiełznaniem.

Przyjemniejsza jest jazda Zingiem w ruchu miejskim. Nie czuje się deficytu mocy silnika o małej pojemności. Wystarczy trochę bardziej go pokręcić, a zostaniemy w czołówce wyścigu do następnego skrzyżowania. Częste zmiany biegów przebiegały płynnie, bez zacięć. Tu wszystko jest dopracowane. Lepszy mógłby być tylny hamulec, bo nie daje takich opóźnień, jak by się oczekiwało. Natomiast przedni jest jak najbardziej w porządku.

Mały motocykl, ale w wielkim stylu

Kymco Zing II 125

Po jeździe dokładnie obejrzałem Zinga. Dzień był słoneczny, więc wszystkie chromy świeciły jak kryształowy żyrandol w Sali Kongresowej. Zing II 125 jest wykończony według gustów azjatyckich, a tam bardzo lubią przepych. Ja wolałbym mniej chromów, ale to kwestia gustu.

Kymco Zing II 125 jest wart swojej ceny. Potrafi dać wiele przyjemności z jazdy, zadowalając się aptekarskimi dawkami paliwa. Nadaje się zarówno do walki z miejskimi korkami, jak też do turystycznych wojaży ?prawie jak easy rider?.

Dane techniczne: Kymco Zing II 125

Kymco Zing II 125

SILNIK

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem

Układ: jednocylindrowy

Rozrząd: OHC, 2 zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 125 ccm

Średnica x skok tłoka: 56,5 x 49,5 mm

Stopień sprężania: 9,2 : 1

Moc maksymalna: 8,6 kW (11,6 KM) przy 9500 obr./min

Moment maksymalny: 9,3Nm przy 7750 obr./min

Zasilanie: gaźnik

Smarowanie: mokra miska

Zapłon: CDI

Rozruch: elektryczny/nożny

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło: b.d.

Sprzęgło: wielotarczowe

Skrzynia biegów: pięciostopniowa

Napęd tylnego koła: łańcuch

PODWOZIE

Rama: rurowa, stalowa

Zawieszenie przednie: teleskopowe

Zawieszenie tylne: wahacz wleczony, jeden element resorująco-tłumiący

Hamulec przedni: tarczowy śr. tarczy 276 mm

Hamulec tylny: bębnowy śr. 140 mm

Ogumienie przód / tył: 3.0-18 / 130/90-15 (bezdętkowe)

WYMIARY I MASY

Długość: 2183 mm

Szerokość: 775 mm

Wysokość: 1055 mm

Wysokość siedzenia: 680 mm

Rozstaw osi: 1460 mm

Minimalny prześwit: 140 mm

Masa pojazdu: 152 kg

Zbiornik paliwa: 14 l

DANE EKSPLOATACYJNE

Prędkość maksymalna w teście: 114 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: b.d.

Średnie zużycie paliwa: 2,6 l/100 km

Zasięg: 538 km

CENA: 10 500 zł

Importer: MOTOR-LAND

ul. Wał Miedzeszyński 262

04-792 Warszawa

tel. 22 872 18 18

22 872 02 98

22 497 56 84

www.motor-land.com.pl

www.kymco.pl

KOMENTARZE